پیش فروش پرچم دار جدید الجی با یک هدیه بسیار جذاب آغاز شد

0
583

کالاسودا- پیش فروش نسخه آنلاک پرچم دار جدید الجی آغاز شد. الجی پیش فروش این گوشی هوشمند را با یک هدیه بسیار کاربردی آغاز کرد و کاربران می تو.انند با خرید الجی وی ۳۵ تینکیو از فروشگاه اینترنتی B&H یک هدست Google Daydream View نیز دریافت کنند. تا پیش از این پرچم دار الجی گوشی های خود را توسط AT&T و پروژه FI در اختیار کاربران قرار گرفته بود. پیش فروش این پرچم دار کره ایی با قیمتی در حدود ۸۹۹ دلار آغاز خواهد شد. قیمتی که اگر کمی پایین تر در نظر گرفته می شد بدون شک فروش بسیار بالاتری را می توان از این پرچم دار برند کره ایی در نظر گرفت.

بنا به صحبت های کمپانی  الجی وی ۳۵ تینکیو یک هدست Google Daydream View را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد که این هدست خود به تنهایی قیمتی در حدود نود و نه دلار خواهد داشت این هدست واقعیت مجازی با این گوشی هوشمند هماهنگی های بسیار جالبی دارد و بدون شک لحظات بسیار هیجان انگیزی را برای کاربران قرار می دهد. کاربران می توانند برخی از بازی ها و ویدئو ها را با این هدست واقعیت مجازی اجرا کنند.

B&H هنوز زمان رسمی عرضه نسخه آنلاک الجی وی ۳۵ تینکیو را اعلام نکرده است. اما شواهد نشان می دهد که الجی فروش این پرچم دار را در اواسط ماه ژولای آغاز خواهد کرد . الجی اعلام کرده است که برای فروش پرچم دار خود مانند رویه های هر ساله خود عمل خواهد کرد و برای عرضه وی ۳۵ با اپراتور های همیشگی خود در ایالات متحده به توافق رسیده است. حال باید دید فروش این گوشی قدرتمند و زیبا مطابق میل و خواسته های مدیران ارشد کره ایی الجی خواهد بود و می تواند الجی را پس از ماه ها به روز های خوب  خود برگرداند. برترین روز های این کمپانی الجی را می توان به زمان عرضه گوشی هوشمند الجی جی ۲ دانست

الجی وی ۳۵ تینکیو از استاندارد های نظامی برای مقاومت دستگاه بهره می برد و مطابق رویه همه ساله خود برای ساخت پرچم داران از برترین پردازنده کمپانی کوالکام یعنی اسنپدارگون ۸۴۵ استفاده کرده است. اما شاید جالب ترین قسمت این گوشی هوشمند را بتوان در بخش دوربین عکاسی دانست که با استفاده از دو لنز ۱۶ مگاپیکسلی و استفاده از هوش مصنوعی تصاویر بسیار با کیفیتی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. به طور خلاصه الجی وی ۳۵ تینکیو را می توان یکی از کامل ترین گوشی های هوشمند بازار جهانی موبایل در سال جاری دانست  و کمپانی کره ایی الجی به این گوشی هوشمند بسیار امیدوار است و آن را یکی از بی نقص ترین گوشی های موبایل می داند. نظر شما در این مورد چیست؟آیا برند الجی را برای خرید یک گوشی گران قیمت مناسب می دانید؟؟

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها