الکامپ بیست و پنجم آغاز به کار کرد

0
191
افتتاح الکامپ بیست و پنجم

ظهر امروز طی مراسمی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات الکامپ بیست و پنجم آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، بیست و پنجمین دوره نمایشگاه الکامپ که تا 30 تیر ادامه خواهد داشت ظهر امروز افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه این مراسم، «محمد جواد آذری جهرمی» حضور داشت. وزیر جوان در این مراسم در خصوص الکامپ گفت:  الکامپ امسال با ویژگی‌های منحصر به فردی برگزار می‌شود شعار آینده بهتر هدف اصلی کسب و کارهایی در ایران را نشان می‌دهد که به دنبال بهتر کردن زندگی تمام اقشار جامعه بدون هیچ تبعیضی و ساخت آینده روشن برای همگان است.

آذری جهرمی افزود: ویژگی ارزشمند این نمایشگاه حضور گسترده در الکام استارز است، ما اعتقاد داریم در ایران، استارتاپ ها همچون ستاره‌هایی در کنار شرکت‌های بزرگ خواهند بود، حضور شرکت کنندگان خارجی به خصوص هیأت‌های عالی رتبه در ایران موجب تقویت روحیه همکاری شده است، تا بتوانیم برنامه‌ها و اقدامات بی نظیری را همه با هم پیش ببریم.

حضور وزرای خارجی در الکامپ 25

شب گذشته نشست افتتاحیه بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ و نشست «ایران هوشمند» چهارشنبه ۲۶ تیر با حضور حسن روحانی رئیس جمهور، علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، محمود علوی، وزیر اطلاعات، سورنا ستاری معاون علمی رئیس جمهور و دیگر مسؤولین و مهمانان خارجی در سالن اجلاس برگزار شد.

همچنین وزیران ارتباطات کشورهای روسیه، ترکیه و جمهوری آذربایجان در این همایش حضور یافتند. در کنار آنها وزیر اطلاعات، برخی نمایندگان مجلس نیز در همایش شرکت کردند.

ظهر امروز پنجشنبه 27 تیر ماه نیز مراسم افتتاحیه الکامپ بیست و پنجم با مراسم های دیگر متفاوت بود. در این مراسم امروز وزرای ارتباطات کشورهای دیگر مانند روسیه، ترکیه و آذربایجان نیز حضور داشتند.  40 هیات عالیرتبه نیز از کشورهای دیگر در این مراسم حاضر بودند. این نمایشگاه که با شعار «آینده بهتر» آغاز به کار کرده است دارای بخش‌هایی مانند الکام استارز، الکام تایکز، الکام ترندز و الکام گیمز را در خود جای داده و بخشی نیز منحصر به توان‌یاب‌ها دارد.
برای مهمانان خارجی و داخلی بخشی به عنوان سفرهای الکامپی (الکامپ تور) طراحی شده تا علاقمندان بتوانند با ثبت‌نام در این تورها، از نمایشگاه به شکل ویژه بازدید کنند.
با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری برای تجار و سرمایه‌گذاران خارجی که قصد بازدید یا حضور در نمایشگاه را دارند تسهیلاتی در نظر گرفته شده تا حضورشان در کشور بدون مشکل انجام شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها