الکسای آمازون در خدمت دستگاه های سوم شخص کسب و کارها

0
607
الکسای آمازون در خدمت دستگاه های سوم شخص کسب و کارها

الکسای آمازون در خدمت دستگاه های سوم شخص کسب و کارهاکالاسودا – سرویس وب آمازون امروز اعلام کرد که از دستیار صوتی الکسا برای سازندگان سخت افزارهای شخص ثالث استفاده خواهد کرد.

دستگاه های جدید می توانند برای انجام کار از فرمان صوتی الکسا استفاده کنند. کالین دیویس، مدیر کل AWS در یک پست وبلاگی در این باره می گوید: ما در حال همکاری با مارک های محبوبی مانند ihome و بلکبری و Plantronics و شرکتهایی نظیر linkplay و Extron هستیم تا تجربه جذاب و منحصر به فردی برای این شرکتها در کار با دستیار صوتی الکسا فراهم کنیم.

از زمان معرفی دستیار صوتی الکسا، طیف گسترده ای از اسپیکرهای هوشمند برای این دستیار صوتی ساخته شده است که نام شرکت هایی مانند JBL، Sonos و Polk در این میان به چشم می خورد که در محصولاتی مانند ترموستات، یخچال و فریزر و تلویزیون نیز به کار گرفته شده است.

روز دوشنبه شرکت کوالکام سر این موضوع توافق کرد که تراشه ای ایجاد کند تا سازندگان هدفون نیز بتوانند الکسا را به دستگاه های خود اضافه کنند.

الکسای آمازون در خدمت دستگاه های سوم شخص کسب و کارها
استفاده از الکسا برای کسب و کارها

الکسا به کسب و کارها اجازه می دهد که مشتریان شرکت های بزرگ بتوانند، برنامه ریزی های اتاق جلسات را بهینه تر دریافت کننند. همچنین با فرمان های صوتی، مدیران می توانند این فرمان ها را در قالب کارهای دسته جمعی را برای کارمندان فعال کنند. مدیران شرکت ها می توانند برای کنترل تنظیمات و قابلیت های جدید خود از آن استفاده کنند.

الکسا برنامه ای را برای کسب و کارها به نام Invent سال گذشته رونمایی کرد که در ان با شرکای نرم افزاری مانند Concur ، Servicenow و Salesforce همکاری کرد. این برنامه در  کنفرانس ها و سالن های اجتماع می توانست بسیار مفید واقع شود. انتظار می رود دستیار صوتی الکسا نیز به جز اتاق جلسات، بتواند در سالن های کنفرانس بزرگ، به کمک مدیران آید.

ویدئوی رونمایی از این قابلیت نشان می دهد که الکسا برای کسب و کارها برنامه های بیشتری دارد. در ابتدا الکسا برای کسب و کارها فقط در دستگاه های آمازون اکو، اکو پلاس و اکو دات در دسترس بود. سخنگوی این شرکت در ایمیلی به خبرنگاران توضیح داده است که از امروز اپلیکیشن الکسا برای کسب و کارها در دسترس نیست و در محصولاتی اختصاصی دیگری در اختیار بیزینس ها قرار خواهد گرفت.

الکسا برای کسب و کارها چیزی فراتر از محیط های دفتر و اداری و امور از راه دور است. اسپیکرهای اکو در مکان هایی مانند هتل و خوابگاه ها نیز می توانند برخی امور مدیریتی را به دست گیرند.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها