ال جی از X4   با لقب جان سخت رونمایی کرد

0
403
ال جی از X4   با لقب جان سخت رونمایی کرد|کالاسودا

ال جی از X4   با لقب جان سخت رونمایی کرد|کالاسوداکالاسودا_ال جی در شرایطی از جدیدترین موبایل خود رونمایی کرده ، که لقب جان سخت بودن را نیز به دوش می کشد . این موبایل هوشمند که X4  نام دارد در برابر بسیاری از مخاطرات مقاوم است .

این روزها رقابت بر سر تولید انواع گوشی هوشمند بسیار مهیج شده و دیگر کار به دوربین و حجم ذخیره سازی و ….محدود نمی شود . بلکه شامل مواردی مثل نرخ مقاومت و قدرت در برابر انواع گرد و خاک و ضربه و سقوط و … می شود .

به نظر می رسد ال جی در این زمینه یک نمونه منحصر به فرد طراحی کرده است . نمونه ای که با نام  X4  به زودی روانه بازار فناوری می شود . دوربین اصلی این گوشی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسلی است. زاویه دید لنزهای این دو دوربین به ترتیب ۷۷ و ۱۰۰ درجه است. باتری این گوشی ۳۰۰۰ میلی آمپری و وزن آن ۱۷۲.۳ گرم است. گوشی تازه ال جی حتی موفق به دریافت نوعی استاندارد نظامی از وزارت دفاع آمریکا شده است . موضوعی که مقاوم بودنش را بیش از پیش به رخ می کشد .

در خصوص ظرفیت ذخیره سازی این گوشی نیز می توان به این موضوع اشاره کرد که  ۳۲ گیگابایت است که به رقم ۲ ترابایت هم   قابل ارتقاست این گوشی حدود ۲۸۰ دلار قیمت دارد و مجهز به نمایشگر ۵.۳ اینچی HD با دقت ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل است. در تولید گوشی یادشده از پردازنده Snapdragon ۴۲۵ و دو گیگابایت RAM  استفاده شده است .