امنیت کودکان در یوتیوب افزایش می یابد

0
370
امنیت کودکان در یوتیوب افزایش می یابد

یوتیوب تلاش های امنیتی خود را در راستای کامنت های خود در یوتیوب کودکان شدیدتر می کند و در این راه گام هایی را برداشته است.

این شرکت که متعلق به گوگل است روز 5 شنبه اعلام کرد که کامنت های بخش ویدئو را برای کودکانی که زیر سن قانونی هستند را غیرفعال خواهد کرد. به نظر می رسد که این تصمیم پس از این موضوع مورد بررسی و اجرا قرار گرفت که یوتیوب به این نتیجه رسید که افراد مظنون به کودک آزاری در ویدئوهای حاوی تصاویر کودکان، کامنتهایی خلاف عرف ثبت کرده بودند. پس از آن یوتیوب تصمیم گرفت که این سختگیری بیشتری در این خصوص به خرج دهد.

حفظ امنیت کودکان در یوتیوب مهم است

یوتیوب اذعان کرد که نظرات و کامنت ها بخش اصلی و تجربه کاربری کاربران هستند، اما نادیده گرفتن آنها برای حفظ امنیت کودکان در یوتیوب مهم است. این شرکت در یک پست وبلاگی گفت: در طول هفته گذشته، ما توانستیم کامنت های ده ها میلیون ویدئو را برای کودکان ببندیم تا رفتارهای خلاف عرف را کمتر کنیم. کودکان می توانند در معرض رفتارهای خلاف عرف و نامناسب قرار گیرند، این روند درباره ویدئوهای حاوی تصاویر کودکان اجرا شده و تلاش می کنیم این روند را با شناسایی ویدئوهای دیگر در این خصوص ادامه دهیم.حفظ امنیت کودکان در یوتیوب مهم است

میانجی های هوش مصنوعی

برخی کانال ها همچنان مجاز به داشتن نظرات برای کودکان زیر سن قانونی هستند و این کار را به لطف میانجی های هوش مصنوعی برای امنیت کودکان در یوتیوب انجام می دهد که مستلزم نظارت دائمی بر کامنت ها هستند. یوتیوب امیدوار است که کامنت های این نوع ویدئو را برای کانالهای بیشتری در طول زمان باز کند.

یوتیوب تمرکز خود را بر راه اندازی تکنولوژی پیشرفته هوش مصنوعی در این خصوص قرار داده است. به گفته این شرکت این تکنولوژی مدرن قادر به شناسایی و حذف نظرات مخالف است. یوتیوب رونمایی از این کار را سرعت بخشیده و اکنون در حال کار روی نسخه جدید خود است تا آن را به زودی رونمایی کند. این سیستم همچنین قادر به شناسایی و حذف کامنت ها دو برابر از میزان سیستم قبلی است.

این شرکت همچنین مسائلی را با آپلود فیلم های مضر برای کودکان نیز مطرح کرده است و در این خصوص توضیح داده است که هر گونه محتوایی که به افراد زیر سن قانونی آسیب نرساند، مورد قبول است. به همین دلیل است که کانال های اختصاصی که برای این کار تلاش و هزینه می کنند، بسته شده اند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها