امکانات جدید گوگل اسیستنت در CES 2020 معرفی شد

0
1615

اکنون گوگل اسیستنت قادر است مقالات را با صدای بلند به 42 زبان مختلف بخواند و این خواندن بسیار طبیعی تر از ریدرهای صفحه نمایش دار است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از ورج، گوگل در حال رونمایی از ویژگی‌های جدید دستیار صوتی خود در گوشی‌های اندرویدی در نمایشگاه CES است که این دستگاه را به یک کتابخوان با صدای مطلوب تبدیل می کند.

خواندن متون به 42 زبان مختلف

برای دستور دادن به ان تنها کافی است بگویید” سلام گوگل، این متن را بخوان”، سپس متن یا مقاله یا صفحه خبری و … را به آن داده تا با صدای بلند برای شما بخواند.

ریدرهای صفحه نمایش دار چیز جدیدی نیستند، اما گوگل می‌تواند توانایی دستیار صوتی خود را در زمینه بیان جملات و ادا و لحن صدا بهبود بخشیده و آن را با صدای طبیعی نزدیک به صدای انسان پخش کند.

با این حال جالب ترین ویژگی ای که می‌توانید از این دستیار بخواهید این است که آن را به 42 زبان دیگر نیز برایتان با صدای بلند بخواند.

زمان بندی اقدامات و فرمان‌ها

ویژگی جالب دیگر گوگل اسیستنت زمان بندی اقدامات است. با کمک این ویژگی می‌توانید به دستیار صوتی گوگل دستور دهید که کاری را در زمان خاص انجام دهد. برای مثال می ‌توانید بگویید که فردا ساعت 12 چراغ‌ها را روشن کند.

همچنین ویژگی های دیگری مانند حفظ حریم خصوصی نیز در این دستیار اندکی بهبود یافته است. گوگل در تلاش است تا کار با دستگاه‌های هوشمند جدید خانگی را نیز آسان تر کند، کاری که آمازون نیز مدتی است با الکسا انجام داده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها