آپدیت جدید واتس آپ امکان سرچ استیکر را خواهد داد

0
616
آپدیت جدید واتس آپ امکان سرچ استیکر را خواهد داد

آپدیت جدید واتس آپ امکان سرچ استیکر را خواهد دادکالاسودا – واتس آپ به زودی توانایی کاربران در استفاده از استیکرها را افزایش خواهد داد. در حال حاضر به نظر می رسد که یک ویژگی جدید در بخش استیکرها به واتس آپ اضافه خواهد شد و آن توانایی جست و جوی استیکر بر مبنای کلیدواژه ای است که کاربر ارسال می کند.

امکان سرچ استیکر بر اساس پیشنهادات واتس آپ

در حال حاضر ویژگی استیکر که روی واتس آپ وجود دارد، بسیار ساده است. کاربران به تعدادی مجموعه استیکر دسترسی دارند و در هر مجموعه انواع مختلفی استیکر برای انتخاب وجود دارد. با این حال با قابلیت جست و جو ما تصور می کنیم که کاربران قادر خواهند بود انواع خاصی از برچسب مانند مواردی که برای خنده وجود دارد را جست و جو کنند. این مورد در خصوص ارائه دیگر شکلک ها مانند عصبانیت، گرسنگی، اظهار عشق و … نیز وجود دارد و برای مثال با زدن آیکون قلب می توانید استیکرهای پیشنهادی واتس آپ در خصوص اظهار عشق و محبت را ببینید. این همان ویژگی ای که قبلا به تلگرام نیز اضافه شده بود.

اپلیکیشن هایی مانند لاین نیز در پیاده سازی استیکر به مراتب پیشرفته تر عمل می کنند و کاربران می توانند بر اساس کلمات تایپ شده، استیکرهای پیشنهادی مناسب را دریافت کنند. برای مثال با نوشتن کلمه تولدت مبارک برچسب های مرتبط به تولد را مشاهده کنید.آپدیت جدید واتس آپ امکان سرچ استیکر را خواهد داد

بهبود قابلیت ارسال استیکر

 گوگل نیز در پلتفرم خود چیزی شبیه به ارسال گیف در جی بورد را با استفاده از هوش مصنوعی به کیبوردش آورده است. ما انتظار داریم که قابلیت استفاده از استیکرها در واتس آپ در آینده بهبود یابد اما در حال حاضر همین که استیکرها به واتس آپ اضافه شده است نشانه خوبی محسوب می شود.

چرا که پیش از این واتس آپ پیش از این با وجود امکانات جذاب و دارا بودن مخاطب خود، هنوز به دیگر امکانات پرکاربرد و پر طرفدار پیام رسان های دیگر مانند استیکر مجهز نشده بود. پیام رسان واتس آپ که مالکیت آن در اختیار فیس بوک بود، چندی پیش در کنفرانس توسعه دهندگان وعده مجهز شدن این پیام رسان به استیکر را داد و همچنین وعده داد که مکالمه ویدئویی گروهی نیز به زودی برای این پیام رسان عرضه خواهد شد. اکنون کاربران این پیام رسان می توانند با آپدیت به نسخه جدید در اندروید و ios  از استیکرهای جدید این اپلیکیشن استفاده کنند.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا شما از این اپلیکیشن و استیکرهای جدید آن استفاده کرده اید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها