انتشار نسخه بتای فیفا 19 برای موبایل

0
2050
انتشار نسخه بتای فیفا 19 برای موبایل

انتشار نسخه بتای فیفا 19 برای موبایلکالاسودا – الکترونیک آرتز از نسخه بتای بازی فیفا 19 برای نسخه موبایل خود رونمایی کرد.

بازی فوتبالی فیفا یکی از بازی های پرطرفدار و محبوب در تمام پلتفرم ها در سراسر دنیاست که هر سال کمپانی الکترونیک آرتز فصل دیگری از این بازی را برای پلتفرم های تلفن همراه، دسکتاپ و کنسول های مختلف عرضه می کند و امسال نیز این برنامه تفاوتی با سال گذشته نداشت. در حالی که نسخه دسکتاپ و کنسولی فیفا 12 تا کنون منتشر شده است، فصل جدید این بازی در نسخه بتا برای موبایل نیز به تازگی عرضه شده است.

به همین منظور الکترونیک آرتز از یک تریلر رونمایی کرده است که بخش هایی از گیم پلی این بازی را در فصل جدید نشان می دهد. این توسعه دهنده اعلام کرده است که بازی در زمین بازسازی شده است، به این معنی که مدل بازیکنان دوباره طراحی شده و اکنون بهتر از همیشه به نظر می رسند و گرافیک بهتری را از این بازی شاهد هستیم.

جشن پس از گل های جذاب در انتظار شماست

همچنین دقت انیمیشنی این بازی نیز بهبود یافته و سیال تر شده و با یک تجربه بهینه و پیشرفته مواجه هستیم که در نسخه های قبلی این بازی ارائه نشده بود. علاوه بر ارتقا بصری، الکترونیک آرتز جشن پس از گل زدن را بهبود بخشیده و موارد متعددی را به آن اضافه کرده که شامل پیشرفت های زیادی است. در ضمن فضای استادیوم و سر و صدایی که از جانب تماشاگران شنیده می شود، شور و هیجان بیشتری نسبت به سایر نسخه های سری فیفا دارد  و بهبودهایی در آن لحاظ شده است.

انتشار نسخه بتای فیفا 19 برای موبایل

پیشرفت های بیشتری نیز در کیفیت انیمیشن و کنترل در دفاع گنجانده شده است و مجموعه ای مهارت های حرکتی مانند گام به گام ، تغییر مسیر و پا روی پا رو به این مجموعه اضافه شده است. الکترونیک آرتز در این باره می گوید سیستم جدید ضربه کاشته نیز به این مجموعه اضافه شده است که به بازیکنان اجازه می دهد که قادر به ردیابی مسیر توپ در مسیر خود باشند. یکی دیگر از ویژگی های فیفا 19 با نام سیستم کنترل توپ اکتیو در تریلر نمایش داده می شود. با توجه به این تغییرات احتمالی می توان انتظار داشت که حفظ توپ به شکل روان تری طی یک مسابقه جریان خواهد داشت.

آیا شما نیز از طرفداران بازی فیفا هستید یا رقیب این بازی یعنی PES را ترجیح می دهید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها