آیا اندازه و وزن گوشی بر تصمیم خرید شما تأثیر می‌گذارد؟

0
585
آیا اندازه و وزن گوشی بر تصمیم خرید شما تأثیر می‌گذارد؟

از گذشته تاکنون فاکتور اندازه و وزن گوشی ، در تولید گوشی‌های هوشمند بسیار اهمیت داشته است. شرکت‌های تولید گوشی‌های هوشمند به‌مرور اندازه این گوشی‌ها را بزرگ‌تر و بزرگ‌تر کردند؛ به‌طوری به‌سختی در جیب و کیف شما جا می‌گیرند. البته هدف آن‌ها از تولید این گوشی‌های بزرگ چیزی بیشتر از یک وسیله برای تماس تلفنی است.

امروزه شما با خرید این گوشی‌های هوشمند بزرگ می‌توانید فیلم تماشا کنید؛ موسیقی گوش دهید؛ عکس بگیرید و در فضای مجازی گشت‌وگذار کنید و همه این عملکردها در گوشی‌های با صفحه‌نمایش بزرگ لذت‌بخش‌ترند. بااین‌حال خرید یک گوشی هوشمند با اندازه مناسب اندکی سخت است و این سؤال را ایجاد می‌کند که اندازه و وزن گوشی تا چه میزان بر روی تصمیم خرید شما تأثیر می‌گذارد؟

آیا گوشی‌ با صفحه‌نمایش بزرگ ترجیح می‌دهید؟

نظرات ما

از نظر Miguel

از نظر Miguel اندازه گوشی بسیار مهم است. او گوشی‌های با اندازه 5.5 و نهایت 6 اینچی را ترجیح می‌دهد؛ زیرا این گوشی‌ها به‌راحتی و با یک دست قابل استفاده هستند. Miguel می‌گوید: “گوشی‌های با این اندازه یکی از مناسب‌ترین گوشی‌های هوشمند برای من هستند”.

Miguel عقیده دارد که فاکتور وزن اهمیت زیادی ندارد؛ اما اگر مجبور شود یک گوشی بخرد؛ترجیح می‌دهد گوشی سنگین‌تری انتخاب نماید. او گوشی‌های سبکی که احساس بی‌وزنی زیادی ایجاد می‌کند؛ دوست ندارد و یک گوشی با وزن متوسط را ترجیح می‌دهد.

آیا گوشی‌ با صفحه‌نمایش بزرگ ترجیح می‌دهید؟

از نظر Damien

Damien نیز ترجیح می‌دهد از گوشی‌های با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر استفاده کند؛ او اندازه 6 اینچی را مناسب می‌داند و گوشی‌های کوچک‌تر از آن را خریداری نمی‌کند.

او در هنگام خرید گوشی جدید به وزن آن توجهی ندارد؛ و فقط اندازه صفحه‌نمایش برای او مهم است. اما وقتی یک گوشی با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر را خریداری کرد؛ وزن سنگین گوشی برای او بسیار آزاردهنده بود. به همین دلیل تصمیم گرفت تا بعدازاین فاکتور وزن را نیز در خرید گوشی جدید لحاظ کند.

از نظر Sayak

Sayak می‌گوید انگشتانش از حد متوسط کوچک‌تر است؛ بنابراین استفاده از گوشی‌های 6 اینچی و بالاتر برای او راحت نیست. او علاقه‌ای به خرید گوشی با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر از 5 اینچ ندارد و ترجیح می‌دهد گوشی نازک و سبک باشد.

از نظر Damien

از نظر Simon

اندازه و وزن گوشی برای Simon اهمیتی ندارد. او تنها به سخت‌افزار و قدرت گوشی اهمیت می‌دهد. او دوست دارد حتی یک گوشی کوچک و سنگین داشته باشد؛ اما آن‌قدر قوی باشد که هر کاری را انجام دهد. یک گوشی بزرگ و سبک که قدرت خوبی ندارد؛ انتخاب Simon نیست.

اندازه و وزن گوشی برای من نیز اهمیت دارد. من دست‌های کوچکی دارم؛ بنابراین ترجیح می‌دهم یک گوشی سبک و کوچک بخرم. من چند سالی است که از آیفون قدیمی خود استفاده می‌کنم؛ چون آیفون‌های جدید بزرگ هستند و برای من جذابیتی ندارند. اما شایعاتی وجود دارد که اپل تصمیم گرفته دوباره گوشی‌های کوچک تولید کند و این خبر برای من بسیار خوشحال‌کننده است. البته من گوشی‌های خیلی کوچک را هم نمی‌پسندم؛ اما ترجیح می‌دهم گوشی داشته‌ باشم که با یک دست کنترل می‌شود.

از نظر Simon

نظر شما

آیا اندازه و وزن گوشی برای شما مهم است؟ آیا دوست دارید گوشی‌تان را با یک دست استفاده کنید و در حین استفاده طولانی‌مدت خسته نشوید؟ و یا اندازه و وزن برای شما اهمیت ندارد و به دنبال سایر فاکتورها و عملکردها هستید؟

بنابراین در بخش نظرات با ما همراه باشید و بگویید آیا اندازه و وزن گوشی بر تصمیم خرید شما تأثیر می‌گذارد یا خیر؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها