نسخه اندروید و iOS بازی جذاب Assassins Creed زودتر از موعد به بازار عرضه شد

0
497
نسخه اندروید و iOS بازی جذاب Assassins Creed زودتر از موعد به بازار عرضه شد

به تازگی خبری جذاب در مورد بازی Assassins Creed منتشر شده که نشان می دهد نسخه اندروید و iOS این بازی زودتر از موعد به بازار عرضه خواهد شد.

رونمایی از نسخه جدید بازی جذاب Assassins Creed

شرکت Ubisoft ماه گذشته اعلام کرده است که نسخه جدید بازی Assassins Creed با نام Rebellion به زودی در اپ استور و گوگل پلی در روز 21 نوامبر عرضه خواهد شد. به نظر می رسد که شرکت Ubisoft توانسته کارهای این بازی را در یک روز انجام دهد و کاربران می توانند این بازی را برای گوشی های اندروید و iOS خود دریافت کنند.

رایگان بودن بازی جذاب Assassins Creed

بله ، این بازی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد اما این موضوع را در ذهن داشته باشید که رایگان بودن این بازی به این معنی نیست که تمام آیتم های این بازی به صورت مجانی در اختیار کاربران قرار می گیرد، کاربران با خریدهای درون برنامه ای می توانند شخصیت های بازی خود را ارتقا دهند. اگر تمایل ندارید که از این خریدهای درون برنامه ای داشته باشید ، بهتر است که این افزونه را غیر فعال کنید. در بازی Assassins Creed Rebellion کاربران می توانند شخصیت های مورد علاقه خود را بسازند و تمام شخصیت های نسخه Origins و نسخه Odyssey را نیز در این بازی داشته باشند.رونمایی از نسخه جدید بازی جذاب Assassins Creed

ویژگی های بازی جذاب Assassins Creed

این بازی همچنین به کاربران اجازه می دهد که از بین 40 شخصیت و ابرقهرمان های این بازی انتخاب های خود را داشته باشند. شما همچنین می توانید خیلی از وسایل و ادوات شخصیت خود را نیز طراحی کنید. شرکت Ubisoft همچنین اعلام کرده است که مراسم های این بازی به مرور زمان به آن اضافه خواهد شد و آنها می توانند جایزه های اضافی دریافت کنند. این بازی نیازمند اینترنت است پس باید در سیستم iOS یا اندروید اینترنت پر سرعت داشته باشید.

این بازی قطعا می تواند نگاه خیلی از کاربران و طرفداران Assassins Creed را به خود جلب کند ، شرکت Ubisoft با ارائه این بازی قصد دارد تا به رتبه اول محبوب ترین بازی ها برسد ولی این موضوع بستگی به بازخورد این بازی بین کاربران دارد. باید دید که در آینده بازخورد کاربران چگونه خواهد بود.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها