اندروید ۸، عیدی کاربران نوت ۸

0
2308

کالاسودا – آپدیت اندروید ۸ به زودی برای کاربران گلکسی نوت ۸ منتشر خواهد شد.

با طرح اولیه نسخه اندروید P که اخیرا منتشر شد، شاید بسیاری فکر کنند که دستگاه های کمی پس از این به اندروید اوریو آپدیت خواهند شد، اما هنوز هم برندهای بزرگ در حال آپدیت گوشی های پرچمدار خود به این اندروید هستند.

یکی از این برندها سامسونگ است که اعلام کرده اندروید ۸ را به زودی روانه گوشی های نوت ۸ کاربران خود خواهد کرد. اگر گزارشهای اخیر درست باشد، باید طی هفته های آینده منتظر عرضه آن در گوشی های نوت ۸ باشیم. همچنین این آپدیت در تاریخ ۱۹ مارس (۲۸ اسفند)  برای کاربران S8 و S8+ در کانادا نیز منتشر خواهد شد.

همچنین ذکر این نکته ضروری است که  تاریخ عرضه اپدیت اندروید اوریو برای نوت ۸ کهکشانی، روز ۲۸ مارس  (۸ فروردین) عنوان شده و پرچمداران قدیمی تر سامسونگ همانند galaxy S7، S7 edge، Galaxy A5 و تبلت S3، نیز طی بهار و تابستان امسال این آپدیت را دریافت خواهند کرد. فعلا مشخص نیست که این آپدیت محدود به کاربران کانادایی یا دستگاههای نوت ۸ تمام کاربران دنیاست.

البته در موارد قبلی دیده شده که آپدیتها ممکن است با چند روز تاخیر نسبت به زمان اعلام شده عرضه شوند. بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر حواستان به نوتیفیکیشن گوشی برای دریافت این آپدیت باشد.