انصراف اپل از حضور در رخداد SXSW به دلیل کروناویروس

0
525

اپل از خیرِ رونمایی از پروژه‌های جدید Apple TV Plus در نمایشگاه موسیقی SXSW تگزاس گذشت. اپل همانند کمپانی‌های مانند فیسبوک و توئیتر به دلیل نگرانی‌های ناشی از شیوع کروناویروس در جشنواره بزرگ موسیقی SXSW شرکت نمی‌کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge؛ مارک گورمن، از بلومبرگ روز چهارشنبه گزارش داد که اپل به دلیل نگرانی‌های ناشی از شیوع بیماری کروناویروس از شرکت در جشنواره بزرگ موسیقی SXSW انصراف داده است. این نمایشگاه ۲۰۲۰ قرار بود از تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ تا ۳ فروردین ۱۳۹۹ در شهر آستین تگزاس برگزار شود.

اپل با اعلام عدم حضور در کنفرانس مستقر در آستین به دلیل شیوع کروناویروس رویکرد فیس بوک، توئیتر، آمازون و دیگران دنبال می‌کند. Variety همچنین خروج اپل از این رویداد را تأیید کرد. اما اپل بلافاصله به این اظهار نظرها پاسخ نداده است.

شگفتی‌هایی که قرار بود اپل در SXSW به نمایش بگذارد شامل پروژه‌های جدید Apple TV Plus، یک نمایش برتر جهانی از Spike Jonze’s Beastie Boys Story، یک مجموعه موسیقی پویانمایی به نام Central Park و یک سری مستند به نام Home بود. به گزارش Variety، پیش پرده‌ها و همچنین گفتگو با سازندگان آمریکای Kumail Nanjiani و Emily V. Gordon نیز لغو شده است.

بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها اعلام نکردند که آیا در SXSW شرکت می‌کنند یا خیر.

اما به طور کلی بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها اعلام کرده‌اند که در جشنواره فناوری، موسیقی و فیلم که از سیزدهم مارس تا 22 مارس برگزار می‌شود، شرکت نخواهند کرد. با این حال امروز مقامات بهداشت عمومی آستین گفتند که این نمایش طبق برنامه ریزی در حال حاضر انجام خواهد شد.

به گزارش سی ان ان، مارك اسكوت، مدیر پزشکی و مركز بهداشت و درمان عمومی آستین گفت: “برای ما مهم است كه بهداشت را در این نمایشگاه رعایت کرده و به صورت جدی روزانه اجتماعات گسترده را ارزیابی كنیم.”

روز دوشنبه، SXSW سایت خود را با صفحه اختصاص داده شده به سؤالاتی درباره تأثیر کروناویروس در این رویداد و نکات مربوط به جلوگیری از شیوع بیماری به روز کرد.

بیانیه‌ای در صفحه SXSW اعلام کرد است: “ایمنی اولویت اصلی SXSW است. در حال حاضر ما اقدامات زیر را در سایت انجام می‌دهیم: تهیه دستمال مرطوب و اسپری ضد عفونی کننده، ضد عفونی کننده دستی برای فضاهای مشترک، پاک کردن میکروفن‌ها، قرار دادن نکات پیشگیری از بیماریهای بهداشتی، توسعه کلیه مکانهای جلسات و هتل‌ها. ”

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها