انقلاب ایسوس با رونمایی گوشی سری زنفون 6 در راه است

0
434
انقلاب ایسوس با رونمایی گوشی سری زنفون 6 در راه است

شرکت ایسوس زمان رونمایی سری زنفون 6 را تاریخ 16 ماه می در اسپانیا اعلام کرد و طی آن با حضور خبرنگاران از گوشی هایسری زنفون 6 رونمایی خواهد شد.

روز گذشته ایسوس به صورت رسمی تائید کرد که اولین سری از این گوشی ها روز 16 می در ایونتی جداگانه در والنسیا اسپانیا رونمایی خواهد کرد.

تاریخ رونمایی چه زمانی است؟

پیش از این شایعه شده بود که در تاریخ 14 می به واسطه دعوتنامه هایی که به خبرنگاران رسیده است، این مراسم در تاریخ 14 می برگزار می شود. اما پس از آن ایسوس در یک توئیت رسمی تائید کرد که این مراسم به طور نهایی در تاریخ 16 می برگزار خواهد شد. این شرکت فعلا از بیان مشخصات خاص این گوشی ها خودداری کرده، اما از عبارت “انقلابی در حال رخ دادن” است استفاده کرده که نشان دهنده تغییرات جذابی در این خصوص است.

در این توئیت فقط تاریخ رسمی معرفی زنفون ۶ اعلام شده، اما انتظار می ‌رود که ایسوس در کنار پرچمدار اصلی خود از نسخه‌ های بعدی زنفون 5 لایت و زنفون 5Z نیز رونمایی کند. عبارت DEFY ORIGINAL به معنای «فراتر از اوریجینال باش» و Revolution is coming به معنای «انقلاب در راه است» که در تیزر کوتاه این شرکت دیده می‌شود، می‌تواند حاکی از تغییرات عظیم در بخش طراحی زنفون ۶ باشد.شرکت ایسوس زمان رونمایی سری زنفون 6 را تاریخ 16 ماه می در اسپانیا اعلام کرد

مشخصات فنی این گوشی چیست؟

تنظیمات دوربین سه گانه احتمالا برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شود. با توجه به اینکه این گوشی میان رده است، انتظار می رود که اسنپدراگون 855، اسنپدراگون 670 و همچنین اسنپدراگون 632 برای این گوشی در نظر گرفته شود. قیمت گذاری این دستگاه فعلا مشخص نیست. در واقع مدل پرچمدار زنفون 6 احتمالا در بازه قیمتی وان پلاس 6T در نظر گرفته شود. از طرف دیگر این گوشی ها با گوشی های عرضه شده جدید شیائومی می توانند مورد مقایسه قرار گیرند.

اسکنر اثر انگشت کجای گوشی قرار دارد؟

طبق تصاویری که هفته پیش منتشر شده بود، اطلاعاتی در مورد این گوشی لو رفته بود که از جمله آن می توان به دوربین سه گانه با فلش LED در پنل پشتی اشاره کرد. اسکنر اثر  انگشتی که در این گوشی وجود دارد با توجه به اینکه در تصاویر مشخص نیست، احتمالا از نوع درون صفحه ای باشد. با توجه به تصاویری که از پشت این گوشی نشان داده شده است، می توانیم تشخیص دهیم که قطعا این گوشی دارای حسگر پشت گوشی نیست.

اطلاعات دیگری در مورد سخت افزار این گوشی در دسترس نیست و باید منتظر شایعات یا اخبار رسمی بعدی در این خصوص باشیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها