انویدیا با اوبر و فولکس واگن همکاری میکند

0
401
انویدیا با اوبر و فولکس واگن همکاری میکند|کالاسودا

انویدیا با اوبر و فولکس واگن همکاری میکند|کالاسوداکالاسودا – شرکت انویدیا با اوبر و فولکس در مسیر تکنولوژی خودروهای خودران همکار شد.

به گزارش رویترز از لاس وگاس، شرکت انویدیا طی همکاری با شرکت فناوری اوبر و فوکس واگن ،  قرار است به عنوان تولیدکننده تراشه های گرافیکی پلتفرم هوش مصنوعی صنعت خودروی خودران با این دو غول حمل و نقل همکاری کند.

انویدیا پیش از این سابقه همکاری با کمپانی های دیگری چون تسلا و بایدو را برای توسعه و ساخت تراشه های گرافیکی کامپیوتری برای صنعت خودروهای خودران انها داشته است.

 جنسن هوآنگ مدیر انویدیا در این باره در کنفرانس خبری نمایشگاه CES در لاس وگاس گفت که ناوگان خودران اوبر از این تکنولوژی برای کمک به خودکار کردن خودروهایش استفاده خواهد کرد.

همچنین مدیر انویدیا اعلام کرد که فناوری هوش مصنوعی خود را با استفاده از پلتفرم جدید Drive IX جدید خود در نسل آینده خودروهای خودران فولکس واگن، برای این تولیدکننده آلمانی توسعه خواهد داد. تکنولوژی ای که از آن به عنوان خلبان هوشمند نیز نام برده میشود و توانمندی ها بر اساس پردازش داده های حسگری خواهد بود که در داخل و خارج خودرو وجود دارد.