یاس روز، اولین خودروی برقی دانشگاه علم و صنعت رونمایی می شود

0
675
یاس روز، اولین خودروی برقی دانشگاه علم و صنعت رونمایی می شود

در جریان همایش قوای محرکه نوین که چند روز دیگر برگزار می شود، از مدل مفهومی اولین خودروی برقی تولید شده در دانشگاه علم و صنعت ایران رونمایی خواهد شد.

این خودرو در واقع اولین خودروی برقی شهری طراحی شده توسط پژوهشگران دانشگاه علم و صنعت است که مدل مفهومی آن طراحی شده و پس از این به مرحله تولید و ساخت خواهد رسید.

دبیر اولین همایش بین المللی قوای محرکه نوین، غلامرضا مولایی منش این خودرو را مناسب برای حمل و نقل شهری می داند که دارای ظرفیت دو سرنشین بوده و راهکار مناسبی برای کاهش آلودگی و ترافیک شهری به شمار می رود.

مشخصات این خودرو و زمان رونمایی

جالب است بدانید که حداکثر سرعت این خودرو ۴۵ کیلومتر در ساعت بوده و با یک بار شارژ باتری قادر به پیمودن ۱۰۰ کیلومتر است. طبق منابع خبری فارس، زمان رونمایی اولین خودروی برقی دانشگاه علم و صنعت روز سه شنبه هفتم اسفند ماه است که با حضور «یکه زارع» مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، «منطقی» رئیس ستاد حمل و  نقل پیشرفته کشور، «ذاکری» رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران، برخی مدیران ارشد صنعت خودروی کشور، تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه های کشور و دانشگاه های برتر کانادا و آمریکا در پژوهشکده مهندسی خودروی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها