اولین رندرهای غیر رسمی از گوگل پیکسل ۸ پرو

0
60

تلاش برای رفع مشکلات ظاهری گوگل پیکسل ۷ پرو را در اولین رندرهای گوگل پیکسل ۸ پرو می‌بینیم.

به گزارش کالاسودا و به نقل از اندروید پلیس، تیم Smartprix همراه با OnLeaks اولین نگاه ما را به سوی پرچمدار آینده گوگل با انتشار رندرهایی از آن جلب کردند.

دو تغییر بزرگ که در مقایسه با پیکسل ۷ پرو فورا متوجه آن می‌شویم یکی این است که صفحه نمایش خمیده با پنل جلوی صاف جایگزین شده است.

همچنین آرایه سه دوربین به جای جداکردن لنز تله فوتو، روی یک بریدگی وداخل یک طراحی قرص مانند قرار گرفته است.

بدین ترتیب گوگل سعی کرده است فاکتورهای زشت سازی در پیکسل ۷ پرو را در ۸ پرو رفع کند.

طبق گزارش‌های قبلی، گوگل در حال توسعه گوگل پیکسل ۸ پرو با نام رمز Husky و برادر کوچکتر آن {پیکسل ۸} با نام رمز Shiba است.

احتمالا گوگل پیکسل ۸ پرو اندازه صفحه نمایش ۶.۷ اینچی ۷ پرو را حفظ کند و انتظار می‌رود رزولوشن صفحه نمایش ۱۳۴۴ پیکسل در ۲۸۲۲ پیکسل باشد.

صفحه نمایش صاف‌تر باید برای اکثر کاربران یک تغییر خوشایند باشد، زیرا اغلب در مورد نمایشگرهای خمیده شکایت شنیده ایم و اینکه مستعد اعوجاج رنگ و لمس‌های تصادفی هستند.

البته ناگفته نماند که محافظ صفحه نمایش می‌توان مقصر اصلی باشد.

تغییر در بریدگی دوربین می‌تواند دو برابر باشد.

از یک طرف، به گوگل پیکسل ۸ پرو کمک می‌کند تا در طراحی پشت گوشی مشابه ۷ پرو نباشد.

ثانیاً، داشتن یک بریدگی دوربین بزرگتر ممکن است به مشکل برخی از کاربران پیکسل ۷ کمک کند که در آن شیشه دوربین عقب خود به خود شکسته است.

ابعاد آن نیز در این افشاگری فاش شده است  و گوشی باید در نازک‌ترین نقطه خود دارای ابعاد ۱۶۲.۵۶ در ۷۶/۴۵ در ۸/۶ میلیمتر باشد و بریدگی دوربین عمق آن را حداکثر تا ۱۱.۹ میلیمتر افزایش دهد. گوشه‌های دستگاه شعاع بزرگ‌تری دارند و در کل آن را گردتر می‌کنند و صفحه نمایش این تغییر را منعکس می‌کند.

اگر از طرفداران شیشه‌های منحنی نیستید، ممکن است در اینجا دچار تضاد شوید. در حالی که پنل شیشه‌ای جلو صاف شده است، پشت گوشی همچنان دارای یک انحنای مشخص است.

این به ارگونومی و احساس دست دستگاه کمک می‌کند، اما در صورت افتادن گوشی، آن را بیشتر در معرض ترک خوردن قرار می‌دهد.

بر اساس نسخه لو رفته از برنامه دوربین گوگل، پیکسل ۸ پرو باید قابلیت عکاسی با HDR متحرک را داشته باشد، جایی که نوردهی طولانی و کوتاه به‌جای پی‌درپی و سریع، به طور همزمان ثبت می‌شود.

همچنین دلیلی داریم که گمان کنیم اسکنر اثر انگشت پرو ۸ از یک حسگر نوری به یک سنسور اولتراسونیک ارتقا خواهد یافت.

در مجموع، به نظر می‌رسد پیکسل ۸ پرو می‌تواند جانشین شایسته ای برای گوشی سال ۲۰۲۲ باشد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها