اولین لپ تاپ صورتی شرکت Razer ؛ هدیه ای مناسب برای روز ولنتاین!

0
3124
اولین لپ تاپ صورتی شرکت Razor ؛ هدیه این مناسب برای روز ولنتاین!

به تازگی خبری جذاب در مورد شرکت Razer و محصولات این شرکت منتشر شده که نشان می دهد از اولین لپ تاپ صورتی این شرکت به طور رسمی پرده برداری شده است و می تواند نگاه کاربران را در روز ولنتاین به خود جلب کند.

رونمایی از اولین لپ تاپ صورتی شرکت Razer به مناسبت روز ولنتاین

شرکت Razer به تازگی از لپ تاپ های صورتی خود رونمایی کرده است. این لپ تاپ ها به تعداد محدودی تولید شده اند و قرار شده در تا روز ولنتاین به فروش برسند. همانطور که مدیر شرکت Razer اعلام کرده است این لپ تاپ ها می توانند به خوبی دل افراد را مال خود کنند. به طور کلی این لپ تاپ یک قدم رو به جلو برای شرکت Razer محسوب می شود.

سخت افزارهای صورتی شرکت Razer

این اولین بار نیست که شرکت Razer از سخت افزارهای صورتی خود پرده برداری می کند. این شرکت در سال گذشته از 4 محصول با همینت رنگ رونمایی کرد اما این سخت افزار خاص تر از هر سخت افزار دیگری است. از بین این محصولات می توانیم به کیبورد ، موس ، هدست و میکروفن صورتی اشاره کنیم.

محصول روز ولنتاین

شرکت Razer در جایی اعلام نکرده است که این محصولات برای بانوان است ولی زمانی که این محصولات با این رنگ و در نزدیکی روز ولنتاین به بازار عرضه می شوند دیگر جواب اینکه این محصول برای چه افرادی است ساده خواهد بود.سخت افزارهای صورتی شرکت Razer

مشخصات این لپ تاپ جالب توجه

شرکت Razer اعلام کرده است که قرار نیست این محصول به دلیل رنگ صورتی آن با قیمتی بالاتر از حد معمول فروخته شود ولی اشاره کرده به دلیل تعداد محدود این لپ تاپ ، این محصول با قیمت 1599.99 دلار به بازار عرضه خواهد شد. این لپ تاپ دارای پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7 ، رم 16 گیگابایتی ، یک هارد SSD 256 GB ، کارت گرافیک 150 MX و صفحه نمایش 13.3 اینچی خواهد بود.

کمپانی تولیدکننده لپ تاپ های گیمینگ

شاید تا به حال به این موضوع توجه نکرده باشید ولی یه طور کلی لپ تاپ های شرکت Razer اصولا متفاوت با هر لپ تاپی هستند و ظاهر مخصوص به خود را دارند. شرکت Razer اصولا در تولید لپ تاپ های گیمینگ پیشتاز بوده و سعی کرده تا بهترین محصولات را در این زمینه راهی بازار کند.

سری لپ تاپ Blade با رنگ صورتی و خاص

بر اساس گفته های شرکت Razer این لپ تاپ ها از سری Blade هستند و با همان کیفیت به بازار عرضه خواهند شد. این سری دارای رنگ های سفید ، مشکی و حالا صورتی است. در حال حاضر هر لپ تاپ یا سخت افزاری که از سوی این شرکت به بازار عرضخ شود دارای لوگوی مار بزرگی است که لوگوی اصلی شرکت Razer است. گفته شده این محصول جدید از امروز به بازار عرضه خواهد شد و برای مدت زمان کوتاهی در چین ، آمریکا و کانادا به فروش خواهد رسید.

نظر شما در مورد لپ تاپ جدید و صورتی شرکت Razer چیست؟ آیا این لپ تاپ نظر شما را به خود جلب کرده است؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها