اولین کفش گیمینگ اکتیو پوما

0
3336

پوما اولین کفش ورزشی خود را برای گیمرها ارائه کرد؛ این کفش گیمینگ اکتیو بیشتر شبیه جوراب است.

به گزارش کلاسودا و به نقل از انگجت، ورزش و مد و بازی مدت‌های زیادی است که در کنار هم قرار گرفته و باعث جهت گیری‌های جدید شرکت های ورزشی شده‌اند؛ نایک پوشاک esports را راه اندازی کرده و آدیداس با نینجا همکاری خود را شروع کرده است، و اکنون پوما با راه اندازی “کفش‌ گیمینگ اکتیو /active gaming footwear” خود وارد این بازی شده است؛ کفش‌های که به جوراب بازی بیشتر شباهت دارند.

این کفش‌ها برای استفاده گیمر ها طراحی شده و بیشتر مناسب محیط‌های فیزیکی AR و VR است.

دقیقاً چگونگی تأثیر این جورابها در بهبود عملکرد بازی شما نامشخص است، اگرچه پوما در این باره می‌گوید این محصول برای استفاده در فضای داخلی طراحی شده است تا بتواند راحتی، پشتیبانی قابل توجهی را ارائه دهد تا گیمر ها بتوانند با حالت‌های مختلف گیمینگ اکتیو سازگار شوند و بهترین بازی‌های خود را انجام دهند.

این کفش‌ها 80 پوند (حدود 105 دلار) قسمت دارند و اندکی گران به نظر می‌رسند، شاید قیمت این کفش شما را تعجب زده کند اما این کفش، یک نمونه خوب از یک مارک ورزشی است که سعی دارد بفهمد گیمرها به چه چیزی نیاز دارند و در چه شرایطی راحت‌تر هستند.

به نظر می رسد که این جوراب ها تنها به رنگ سیاه و با آرم پوما تزئین شده اند.این جوراب‌ها در حال حاضر برای خرید در استرالیا و انگلیس در دسترس هستند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها