اولین گوشی اندروید 9 ال جی معرفی شد

0
938
اولین گوشی اندروید 9 ال جی معرفی شد

به تازگی خبرهای خوبی از سوی شرکت ال جی منتشر شده که نشان می دهد این شرکت اولین گوشی اندروید 9 خود را معرفی کرده است.

رونمایی از اولین گوشی اندورید 9 ال جی

ما بالاخره از اولین گوشی اندورید 9 ال جی باخبر شدیم و نام گوشی ال جی G7 One نام دارد و جالب اینکه این گوشی جز اولین گوشی هایی بود که به پروژه اندروید وان اضافه شد. شرکت ال جی توضیحاتی در مورد این به روزرسانی خود به کاربران ارائه کرده است که در این بین می توانیم به حجم این به روزرسانی اشاره کنیم که حدود 812MG است.

مشخصات این به روزرسانی

جدا از حجم این به روزرسانی ، به نظر می رسد همراه با اندروید 9 ، بسته امنیتی و همچنین کاربردی بودن دوربین هم به این اندروید 9 اضافه شده است. بسته به روزرسانی امنیتی چیز عجیبی نیست و گوشی های اندروید وان هر ماه این بسته به روزرسانی امنیتی را دریافت می کنند. به هر حال اضافه شدن اندروید 9 به گوشی G7 One خبری خوب و مسرت بخش محسوب می شود.

ویژگی اندروید در  اولین گوشی اندروید 9

اندروید 9 دارای یک ویژگی مخصوص باتری گوشی است که می تواند مصرف باتری گوشی شما را یه حداقل برساند و برنامه های اضافه را از روی گوشی شما حذف کند. سیستم تنظیم نور هم یکی از ویژگی های منحصر یه فرد محسوب می شود. این گوشی دارای کیفیت بسیار بالایی تحت نظارت اندروید 9 است.ویژگی اندروید در  اولین گوشی اندروید 9

زمان رونمایی از اندورید 9 در گوشی ThinkQ

برای گوشی G7 ThinQ هم گفته شده به زودی از اندروید این گوشی هم پرده برداری خواهد شد. البته شرکت ال جی اعلام کرده که به روزرسانی فقط برای کاربران کره جنوبی خواهد بود. گوشی های پرچم داری که تازه به بازار عرضه شده باید مدت زمانی را صبر کند تا سرویس های مخابراتی به یک توافق نظر برسند. یکی از نکات جالب این گوشی سرعت بالای آن بوده که می تواند نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند.

قطعا در ماه های آینده باز هم خبرهای بیشتری در مورد شرکت ال جی و گوشی های این شرکت خواهیم شنید و امیدواریم که همیشه این اخبار خوب و مسرت بخش باشد تا کاربران بهتر از  قبل از دستگاه ها و گوشی های خود استفاده کنند.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها