اولین گوشی iPhone XS Max منفجر شد!

0
453
اولین گوشی iPhone XS Max منفجر شد!

به تازگی خبری حیرت انگیز در مورد شرکت اپل و محصولات این شرکت منتشر شده که توجه ها را به خود جلب کرده است. این خبر در مورد انفجار اولین گوشی iPhone XS Max است.

اتفاقات عجیب محصولات شرکت اپل

اتفاق عجیبی می تواند برای فردی که به تازگی گوشی خریداری کرده است رخ دهد ، مخصوصا اگر این فرد گوشی پرچم دار شرکت اپل را خریده باشد. اتفاقاتی مانند تغییر نظر شما در مورد این گوشی و بازگرداندن این گوشی گرانقیمت ، مشکلات نرم افزاری ، سیستم عامل باگ دار می تواند حسابی برای کاربران دردسرساز شود.

انفجار یک گوشی iPhone XS Max

اما اینکه یک گوشی پس از سه هفته منفجر شود و به کاربر آسیب برساند کاملا غیرمنطقی و عجیب است. خوشبختانه این کاربر اهل اوهایو از این اتفاق جان سالم به در برده است و آسیبی به خود وارد نکرده است. او سعی کرد داستان خود را با مسئولین و مقامات اپل در میان بگذارد.

شرح داستان توسط آقای هیلارد

جاش هیلارد ادعا کرده است که گوشی ارزشمند iPhone XS Max او در جیب پشتی شلوار او قرار داشته که هر از گاهی با مشکل شارژ مواجه و گوشی شدیدا داغ می شده است. چندی پس از این اتفاق بالاخره شاهد دودهای سبز و زرد از گوشی خود بوده است.

به دلیل اینکه جاش هیلارد در اتاق استراحت محل کار خود بوده و همکاران خانم او نیز در این اتاق بوده اند ، بی ادبی بوده که با شروع این اتفاق شلوار خود را از تن خارج و این مشکل را برطرف کند. او باید فضایی خصوصی را پیدا می کرد تا بتواند این مساله را سریعا برطرف کند.

در همین بین بوده که آتش شعله ور می شود و با کمک همکارانش این آتش را خاموش می کنند. در نهایت گوشی iPhone XS Max او به طور کلی خراب می شود. او همچنین از این آتش سوزی و دود ایجاد شده کلافه می شود.انفجار یک گوشی iPhone XS Max

هیلارد اعلام کرده که قصد دارد اقدامات قانونی لازم را صورت دهد زیرا ضربه جسمی و روحی سنگینی از این اتفاق دریافت کرده و نکته جالب این است که او با  مسئولان و بخش پشتیبانی شرکت اپل و متخصصین بیمه بسیاری صحبت کرده است. البته به گفته مسئولان شرکت اپل تنها این شخص می تواند یک گوشی جدید از این شرکت تحویل بگیرد. این موضوع را هم آقای هیلارد رد کرده است زیرا به گفته خود ایشان ، او ضربه روحی بدی خورده است.

انتهای این ماجرا و دخالت احتمالی شرکت اپل

تا زمانی که شرکت اپل وارد این جریان این اتفاق نشود و جزئیات را بررسی نکند ، به نظر غیرممکن است که پی ببریم چه اتفاقی برای این گوشی رخ داده است. این اولین بار است که می شنویم یک گوشی iPhone XS یا XS Max دچار انفجار و آتش سوزی می شود. یک اتفاق مشابه هم قبلا در مورد گوشی iPhone X رخ داده بود اما بدون شک تمام این اتفاقات هیچ ارتباطی به یکدیگر ندارد و حتی گوشی شرکت های تولیدکننده تلفن همراه دیگر هم با این مشکلات مواجه شده اند و می توانیم در این زمینه به گوشی گلکسی نوت 7 اشاره کنیم و امیدواریم که نحسی این گوشی ، محصولات اپل را نگرفته باشد!

نظر شما در مورد این خبر و انفجار گوشی iPhone XS Max چیست؟ آیا شما تا به حال تجربه ای مشابه داشته اید؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها