اپراتور 83 میلیونی ایرانی

0
292
اپراتور 83 میلیونی ایرانی

یکی از اپراتورهای تلفن همراه ایران توانسته تا کنون 83 میلیون نفر کاربر داشته باشد.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، همراه اول یکی از اپراتورهای تلفن همراه در کشور است که تا کنون 83 میلیون نفر مشتری داشته است. البته 53 میلیون نفر از آن ها به شبکه اپراتوری متصل هستند.

۸ میلیون و ۳۵۰ هزار سیم کارت جدید به شبکه همراه اول اضافه شده و همین مسئله باعث شده تا این شرکت در تعداد مشتریان اپراتورهای دنیا با دو پله صعود به رتبه هفدهم برسد.

سهم بازار همراه اول از ۵۷ درصد به ۶۰ درصد افزایش پیدا کرده است؛ از سویی دیگر همراه اول ۸۳ میلیون مشتری دارد که از این میزان روزانه ۵۳ میلیون مشترک همواره به شبکه اپراتور متصل هستند. در حوزه خدمات ارزش افزوده وعده درآمد مشروع و رضایت مردم از خدمات را دادم که این هدف در دستور کار قرار گرفت تا درآمدزایی داشته باشیم و خدمات مناسبی ارائه دهیم؛ با وجود سخت‌گیری در حوزه VAS بالغ بر ۴۰ درصد رشد ایجاد شده است.

همراه اول با همکاری وزارت ارتباطات در مناطق کمتر برخوردار و محروم نقش مهمی ایفا و ۳۷۰۰ سایت را ایجاد کرد؛ همچنین رومینگ ملی و همکاری با اپراتورهای دیگر برای بهبود کیفیت ارتباطات از دستاوردهای مهم همراه اول است.

همراه اول برای ششمین سال پیاپی نظر مقبول حسابرسی مستقل را کسب کرده و دارای رتبه اول شفافیت در میان شرکت‌های بورسی است و در میان ۱۰۰ شرکت برتر ایران رتبه چهاردهم درآمد و رتبه سوم سودآوری را دارد. همراه اول توانسته رشد ۲۱ درصدی درآمد عملیاتی را محقق کند.

در سال گذشته برای توسعه شبکه همراه اول ۲۹۵۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و قرار است این اپراتور امسال ۴ هزار میلیارد تومان در حوزه توسعه سیستم شبکه سرمایه گذاری داشته باشد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها