اپلیکیشنی که پایان بخش دردهای دیابتی ها خواهد بود

0
340

اپلیکیشنی که پایان بخش دردهای دیابتی ها خواهد بود|کالاسودا

کالاسودا-گروهی از پژوهشگران ایالات متحده موفق به طراحی نوعی اپلیکیشن شده اند که می تواند با کمترین میزان درد بالاترین نتایج تست قند خون را به کاربران ارائه دهد.

شاید یکی از دردناک ترین امور برای دیابتی ها انجام تست قند روزانه باشد. تستی که برخی از مبتلفایان به دیابت برای فرار از دردش ، انجام نداده و دچار مشکلات تشخیصی می شوند .

اکنون نخستین اپلیکیشن تشخیص قند خون  که برش پوست و خونریزی را پایان می دهد طراحی و به بازار ارائه می شود. درواقع می توان امیدوار بود با کمک این اپلیکیشن و البته به لطف این رویکرد فناورانه،میلیون ها بیمار دیابتی در سراسر جهان از مشکل و درد و رنج و خونریزی رها شوند.

درواقع فرقی ندارد پیر باشید یا کودک، انجام تست انسولین برای بسیاری از افراد جامعه دشوار است. بنابراین اگر شما نیز مبتلا به دیابت هستید یا بیمار دیابتی در خانه دارید شاید برایتان جالب باشد ببا این اپلیکیشن جدید و مفید آشنا شوید.

این اپلیکیشن جدید Epic نام دارد و به کاربران این امکان را می دهد که به درستی روند ابتلا به دیابت و افزایش سطح قند خونشان را تشخیص دهند. بدین ترتیب فرد متوجه می شود که باید تغییراتی در سبک زندگی خود ایجاد کند.درواقع این اپلیکیشن یک دستیار سلامتی بسیار مفید و ارزشمند  است .

کاربرانی که از این فناوری استفاده می کنند قادر خواهند شد تأثیر غذاهای مختلف بر سلامتی خود را به سرعت تشخیص داده و متوجه شوند ترکیبات غذایی گوناگون روند ابتلا به بیماری یا جلوگیری از آن را تا چه حد تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

اما روش کار با این اپلیکیشن چگونه است؟ تنها کافیست کاربر سر انگشت خود را روی لنز دوربین موبایلش قرار داده و در عرض یک لحظه اطلاعا ارزشمند و مهمی در مورد وضعیت خون خود دریافت کند.

این موضوع بی شباهت به یک معجزه نیست.درواقع این موضوع در شرایطی رخ می دهد که ضریب دقت این محصول نیز بسیار بالا و نسبتا دقیق ارزیابی می شود.

در مرحله نهایی اطلاعات دریافت شده توسط اپلیکیشن بررسی شده و نه تنهنا قند خون، بلکه ضربان قلب و دمای بدن نیز ارزیابی می شود. تیم. طراح این اپلیکیشن قول داده اند تمهیداتی را نیز برای سنجش سطح اکسیژن خون افراد بیندیشند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها