اپلیکیشن بازی گوگل با استیکرهای واقعیت مجازی

0
976
اپلیکیشن بازی گوگل با استیکرهای واقعیت مجازی

اپلیکیشن بازی گوگل با استیکرهای واقعیت مجازیکالاسودا – گوگل برنامه بازی جدیدی از اپلیکیشن پیشین این شرکت به نام AR Stickers طراحی کرده که به نظر می رسد یک بازی واقعیت مجازی جدید است.

گوگل در جریان رویداد معرفی پیکسل های جدید خود، خبر از یک بازی جدید داد از یکی از برنامه محبوب پیشین اش داد. نام این اپلیکیشن پیش از این AR Stickers نام داشت و به نظر می رسد اکنون با به روز رسانی دیگری تحت نام Playground عرضه خواهد شد. اگر تاکنون از این بازی استفاده نکرده بودید، باید بدانید که این اپ در گوشی هایی می تواند کار کند که مجهز به تکنولوژی واقعیت افزوده هستند و آن را به نمای دوربین خود اضافه می کنند و عکس ها و فیلم ها را با کمک آن ضبط می کنند.

این استیکرها را گوگل سال گذشته وارد دنیای واقعیت مجازی خود کرده بود. این فیلترها روی عکسها می چسبند. تفاوت این استیکرها با یکدیگر این است که این انیمیشن ها سه بعدی بوده و و به لطف تکنولوژی منحصر ب فرد گوگل در حوزه هوش مصنوعی، بهتر می‌توانند اشیای موجود در محیط و پیرامون کاربر را تشخیص دهند.

 

استیکرهای به نام playmoji

اپلیکیشن بازی گوگل با استیکرهای واقعیت مجازی

از آنجا که این برنامه تغییر نام داده است، اکنون تمام استیکرها در این برنامه Playmoji نامیده می شود. همچنین علاوه بر برچسب های موجود، گوگل چهار بسته جدید به نام حیوانات خانگی، علایم راهنمایی و رانندگی، ورزش ها و آب و هوا را نیز برای این بازی عرضه کرده است. برنامه Playground به عنوان یک حالت جدید در دوربین های پیکسل جدید این شرکت که به تازگی عرضه شده به نام های Pixel 3 و pixel 3 XL عرضه شده است.

برنامه زمین بازی یا Playground با دوربین اصلی گوشی ها کار می کند اما شما می توانید از آن در حالت سلفی نیز استفاده کنید. این برنامه همچنین پیشنهادات زمان واقعی برای ارائه محتوا طبق صحنه ی پیش رو را به شما می دهد.

برای مثال نمی دانید که در این لوکیشن باید از چه playmoji یا استیکر خاصی استفاده کنید. گوگل در این راه راهکارهای لازم را به شما می دهد تا از استیکرهای درست استفاده کنید. به تازگی استیکرهای دنیای مارول نیز به این مجموع اضافه شده و شما می توانید با بتمن و سوپر من عکس سلفی بگیرید! این بسته ها برای دانلود در پلی استور قابل عرضه هستند. به گفته گوگل برنامه playground برای کاربران Pixel و Pixel 2 نیز موجود خواهد شد اما تاریخ عرضه آن فعلا مشخص نیست.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها