اپلیکیشن جالب گوگل که می تواند از تماس های اسپم جلوگیری کند

0
375

کالاسودا_اپلیکیشن Google Phone این امکان برای اون تعبیه شده است که می تواند به صورت اتوماتیک از تماس های اِسپَم جلوگیری کند و پیام های آنها رو به صورت مستقیم به پیغام گیر صوتی منتقل کند. تلفن شما دیگر زنگ نخواهد خورد و حتی شما میس کالی رو هم از این تماس ها دریافت نخواهید کرد.

اسپم (یا هرزنامه) برای ما چیز ناآشنایی نیست. حتی اگر نتوانیم به درستی تعریف کنیم و توضیح بدهیم که اسپم چیست اما همگی به خوبی پیامهای اسپم را تجربه و لمس کرده‌ایم و دردسرهای آنها را می‌شناسیم. تماس های اسپم نیز کارایی همانند پیام یا ایمیل های این چنینی دارند و می توانند خیلی راحت باعث اذیت و آزار ما شوند و در کارهای روزانه ما اختلال ایجاد کنند. اپلیکیشن جدید گوگل هم برای رفع این مشکل به یاری ما آمده است و تلاش کرده تا با ساز و کار و ترفند هایی جلوی کارایی آنها رو بگیرد.

اگر تماس اسپَم مانند برای شما پیغامی هم بگذارد، این پیام ها به پوشه پیغام گیر صوتی منتقل خواهد شد ولی دوباره تکرار می کنیم که شما نوتیفیکیشنی از اون بابت دریافت نخواهید کرد. این امکان برای شما وجود دارد که در صورت نیاز  پوشه پیام های صوتی رو خود رو مورد بررسی قرار دهید و پیام ها رو گوش کنید.

مهم تر از همه شما دیگر با تماس های پی در پی اشخاص مزاحم مواجه نخواهید شد. شما می توانید این ویژگی رو در بخش تنظیمات تلفن خود فعال کنید.

تلفن شما به راحتی می تواند تماس مزاحم رو تشخیص دهد و با تغییر رنگ صفحه نمایش شما به رنگ قرمز این موضوع رو به شما هشدار می دهد و قطعا این موضوع نشان دهنده این است که شما اصلا نباید جوابگوی این تماس باشید.

چگونه می توانیم از تماس های اپراتوری بر روی تلفن های همراه اندروید و iPhone جلوگیری کنیم

این افزونه ها فقط برای تماس هایی کاربرد دارد که برنامه گوگل بتواند اون رو تشخیص دهد. تجربه شخصی ما می گوید که این برنامه بعضی اوقات در شناسایی تماس های اسپم ضعیف عمل می کند و نمی تواند تماس های الکی و سر کاری رو تشخیص دهد اما شما می توانید با کمک این برنامه گوگل از خیلی از تماس های نامربوط و مزاحم و اِسپَم جلوگیری کنید و با خیال آسوده تری کارهای روزانه خود رو پیگیری کنید.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما عزیزان می توانید نظرات خود رو در مورد این خبر با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها