اپلیکیشن جدید آفیس مایکروسافت برای موبایل اندرویدی و آیفون محشر است

0
183
ارائه 4 برنامه کاربردی مایکروسافت در یک مجموعه واحد

مایکروسافت از اپلیکیشن آفیس جدید خود روی اندروید و آیفون رونمایی کرد که در آن نسخه‌های Excel ، Word ، Powerpoint و PDF در یک مجموعه واحد قرار دارند.

 

به گزارش کالاسودا و به نقل از thenextweb، مایکروسافت این 4 برنامه کاربردی را در یک مجموعه واحد قرار داده که به‌صورت پیش‌نمایش در Android و iOS در دسترس است و با  ویژگی‌های مانند درج امضا در پی‌دی‌اف و امکان ایجاد یک فایل اکسل با اسکن جدول، برای استفاده از موبایل طراحی‌شده است.

این برنامه به‌راحتی در گوشی همراه قابل‌اجرا و در دسترس است و  شما می‌توانید از ویژگی‌های جدید آن استفاده کنید. به‌طور مثال Lens mode در آن دارای حالت‌های فرعی ویژه برای وایت برد و اسکن اسناد است؛ بنابراین اگر با توجه به شغلتان در سخنرانی‌ها یا جلسات مهم شرکت می‌کنید؛ این برنامه برای شما مفید و کاربردی است و می‌تواند از محتوای این جلسات نت‌برداری کند.

برنامه جامع مایکروسافت به شما این امکان می‌دهد تا همانند Google Keep یادداشت‌برداری کنید. می‌توانید متن را ثبت کنید؛ لیست جدید ایجاد کرده و تصاویر را ضمیمه کنید. بنابراین، حتی اگر به قابلیت‌های مایکروسافت آفیس احتیاج ندارید؛ می‌توانید از این برنامه در شرایطی مانند امضا اسناد و ارسال آن، استفاده کرده و به کار خود سرعت ببخشید.

مایکروسافت از یک برنامه آفیس جدید رونمایی کرد

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها