اپلیکیشن پیام رسان Threads، تلاش جدید اینستاگرام پس از Direct

0
324
اپلیکیشن پیام رسان Threads، تلاش جدید اینستاگرام پس از Direct

چند سال پیش اینستاگرام یک برنامه مستقل برای پیام رسانی به نام Direct راه اندازی کرد.  اینستاگرام در حال حاضر یک ویژگی پیام رسانی مستقیم در برنامه خود دارد، اما تصمیم گرفته است که ظاهراً این ویژگی به نسخه مستقل خود نیاز دارد. با این حال ، به نظر می رسد که این بهترین ایده نیست و شرکت ممکن است هیچ گاه آن را منتشر نکند.

ویژگی جذاب پیام رسان Threads

اما ظاهراً این پایان جاه طلبی های پیام رسانی اینستاگرام نیست. طبق گزارشی از The Verge  منتشر شده است، به نظر می رسد که اینستاگرام در حال کار بر روی یک برنامه پیام رسان مستقل جدید با نام “Threads” است. این یک نسخه پیشرفته تر از Direct است که در آن کاربران قادر خواهند بود چیزهای بیشتری را با یکدیگر به اشتراک بگذارند ، از جمله مکان آنها ، سرعت سفر و حتی عمر باتری. به این ترتیب به راحتی می توانند مانند یک پیام رسان مستقل برای دیگران لوکیشن خود را ارسال کنند و آن را با دیگران به صورت خصوصی به اشتراک بگذارند.

ویژگی جذاب پیام رسان Threads

گامی برای رقابت با اسنپ چت

با توجه به اخبار این منبع، این ظاهراً روشی است که در ان اینستاگرام می تواند با اسنپ چت رقابت کند و باعث شود کاربران آن بتوانند زمان بیشتری را در برنامه خود سپری کنند. همانطور که طبق آمارها مشخص شده است، کاربران اسنپ چت در مقایسه با متوسط کاربران اینستاگرام، میانگین زمان بیشتری را در این اپلیکیشن می گذراند و به نظر می رسد اینستاگرام امیدوار است که با ساختن یک برنامه پیام رسانی که برای استفاده در بین دوستان نزدیک یا close friend ها ساخته شده است ، بتواند این امر را تغییر دهد.

گامی برای رقابت با اسنپ چت

آیا اینستاگرام موفق می شود؟

گفته می شود ، اینستاگرام هرگزبه  عنوان یک برنامه پیام رسانی شناخته نمی شود و تمرکز اصلی آن روی اشتراک گذاری عکس است ، بنابراین ما مطمئن نیستیم که کاربران اینستاگرام بتوانند آن را مانند پیام رسان های دیگر ببینند.

نظر اینستاگرام در این مورد چیست؟

فعلا این شرکت از اظهار نظر در مورد این گزارش خودداری کرده است ، اما طبق این گزارش ، این برنامه در حال حاضر به صورت داخلی در فیس بوک مورد آزمایش قرار گرفته است ، اما این که آیا آن راه اندازی خواهد شد یا خیر هنوز به صورت سکرت باقی مانده است.

نظر اینستاگرام در این مورد چیست؟

Thread به جای دایرکت؟!

چندی پیش اخباری منتشر شد که طی آن اعلام شد اینستاگرام در پی بستن بخش دایرکت خود کند که از سال 2017 آن را راه اندازی کرده است. در آن خبر بیان شد که اینستاگرام یک نوار ناوبری جدید باز طراحی شده را برای اکسپلورر ارائه خواهد کرد که به IGTV لینک می خورد.

این بدین معنی است که این شرکت قصد دارد، برنامه شخصی دایرکت خود را ببندد. دایرکت اینستاگرام در دسامبر ۲۰۱۷ به عنوان یک ویژگی مورد تست در بازارهای سراسر دنیا ارائه شد. شاید به همین دلیل است که اکنون خبرهایی مبنی بر پیام رسان داخلی این شرکت به گوش می رسد. نظر شما در این خصوص چیست و آیا اینستاگرام می تواند در این زمینه با اسنپ چت رقابت کند؟

Thread به جای دایرکت؟!

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها