باگ های اپلیکیشن گوگل فیت رو به افزایش است

0
195
باگ های اپلیکیشن گوگل فیت رو به افزایش است

اپلیکیشن گوگل فیت برنامه تناسب اندام گوگل که به تازگی باز طراحی شده است، به قدری دارای باگ است که کاربران نمی توانند وارد ان شده و log in کنند.

در حالی که اپل همچنان تمرکز خود را روی سلامت از طریق دستگاه هایی نظیر اپل واچ و برنامه محبوب Apple Health قرار داده است، به نظر می رسد که گوگل در بخش بهداشت و درمان نیز در حال رقیب تراشی است. گوگل آمادگی بسیار خوبی را در این زمینه داشت و این کار را از ماه دسامبر سال گذشته شروع کرد. اما پس از آن وبسایت گوگل فیت با اختلال هایی مواجه شد و کاربران گوگل فیت نیز باگ هایی را طی ماه های گذشته از این اپلیکیشن گزارش دادند.

واکنش گوگل به باگ های گوگل فیت

با این حال به نظر می رسد که گوگل در حال کار روی این مسئله است. این شرکت در یک ایمیل بیان کرد: ما چیزی جدیدی برای به اشتراک گذاری در حال حاضر نداریم، به جز اینکه در حال بررسی فعالانه گزارش ها هستیم. اما چه چیزی در مورد گوگل فیت سبب ایجاد باگ شده است؟

واکنش گوگل به باگ های گوگل فیت

باگ های این برنامه در چه مواردی است؟

این برنامه در ساعت های هوشمند با سیستم عامل Wear OS متوقف می شود و ظاهرا ورود به برنامه و لاگین کردن در آن نیز غیرممکن است. به این حال به نظر می رسد که این برنامه با دیگر برنامه های کاربردی و سرویس های شخص ثالث نیز نمی تواند همگام سازی شود، به این معنی که نمی توانید از آن به عنوان یک اپلیکیشن سلامت محور در هر لحظه استفاده کنید.

تعدادی باگ دیگر نیز در این برنامه در فروشگاه پلی استور وجود دارد. در 11 ژوئن گوگل اعلام کرد که مشکلی وجود ندارد، اما تعداد زیادی از کاربران هنوز نمی توانند وارد این سرویس شوند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها