اپلیکیشن Shazam برای سیستم iOS ؛ کاربردی و جذاب

0
333
اپلیکیشن Shazam برای سیستم iOS ؛ کاربردی و جذاب

امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی اپلیکیشن Shazam برای سیستم iOS بپردازیم که می تواند برای شما دوستان جالب توجه باشد.

به طور حتم برای شما این مورد پیش آمده که در کافه، تاکسی یا مجموعه ورزشی و تفریحی موسیقی و آهنگی را شنیده اید و از آن لذت برده اید اما نه اسم آهنگ را می دانید و نه خواننده آن را! در این حالت هیچ راهی جز سوال کردن ندارید که گاهی اوقات بی فایده است. ما می خواهیم اپلیکیشن Shazam را به شما معرفی کنیم که می تواند نگاه هر کاربری را به خود جلب کند.

اپلیکیشن Shazam برای سیستم iOS

نام اپلیکیشن مذکور Shazam است که در نوع خود بی همتاست. شما با ورود به اپلیکیشن کافیست روی آیکون بزرگ میان صفحه که علامت Shazam است بزنید و به اپ اجازه دهید تا موسیقی را گوش دهد و در سراسر اینترنت به جستجوی آن بپردازد. این جستجو فقط چند ثانیه زمان می برد و پس از آن اسم خواننده، نام آهنگ و لینک دسترسی به آن را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین امکان یافتن ویدیو نیز در اپ Shazam وجود دارد که واقعاً بی نظیر است و شما را شوکه خواهد کرد.

اپلیکیشن Shazam را حتماً دانلود کنید و در گوشی خود داشته باشید تا در مواقع نیاز از آن بهره مند شوید. لینک این اپلیکیشن را قسمت پایین مشاهده می کنید:

https://itunes.apple.com/us/app/shazam/id284993459?mt=8

ویژگیهای نرم افزار:

– بسیار هوشمند و قدرتمند

– سازگار با تمام دستگاه های iOS

– امکان یافتن موسیقی و ویدیو

– امکان یافتن موسیقی ایرانی

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها