اپل اماده پاسخگویی به تقاضای ایفون ایکس نیست

0
418
اپل اماده پاسخگویی به تقاضای ایفون ایکس نیست|کالاسودا

اپل اماده پاسخگویی به تقاضای ایفون ایکس نیست|کالاسوداکالاسودا- تحلیلگران پیش بینی کرده اند که به دلیل محدودیت‌های تولید گوشی جدید اپل ، خرید پیش از سال 2018 دشوار خواهد بود. پیش از این نیز در پیش خرید ایفون 8 و ایفون 8 پلاس، گزارشهایی مبنی بر کمبود موجودی و تاخیر در زمان تحویل این دو گوشی شنیده میشد.

این اتفاق برای ایفون ایکس نیز روی داده و عرضه ان تا سال جدید با محدودیت هایی روبروست. به همین منظور پیش بینی شده است که اپل تا پایان سال 2017 نتواند پاسخگوی تقاضای مشتریان برای این گوشی باشد. یک مقام آگاه بیان کرده است که انتظار میرود 40 میلیون دستگاه از گوشی ایفون ایکس تا پایان سال فروخته شود، اما ممکن است تقاضای بعضی از افراد به سال بعد موکول شود. همچنین امکان فروش 90 میلیون گوشی دیگر در سال جدید میلادی وجود دارد و اپل باید بتواند این حجم از تقاضا را براورده سازد.

صفحه‌نمایش OLED آیفون جدید ظاهراً عامل محدودکننده در خط تولید این گوشی است و البته سیستم دوربین جلو و تشخیص چهره نیز هنوز به تولید انبوه مدنظر اپل نرسیده است. لازم به ذکر است که اپل پیش‌فروش آیفون X را از پنجم آبان ماه آغاز خواهد کرد و اولین کاربران نیز در 12 آبان ماه آیفون 10 خود را دریافت خواهند کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها