اپل برای پیشگیری از مشکلات دست به کار شد

0
347
اپل برای پیشگیری از مشکلات دست به کار شد|کالاسودا

اپل برای پیشگیری از مشکلات دست به کار شد|کالاسوداکالاسودا-درست چند روز پس از آن که اپل از موبایل جدید خود رونمایی کرد برای مبارزه با هکرها و برنامه های مخرب دست به کار شد .

این روزها دیگر هنیچ فرد و گروهی از حملات سایبری و البته ویروسی در امان نیست . اما شرکت های معتبر دنیای فناوری مثل اپل،سامسونگ ،شیائومی و … برای در امان ماندن از این حملات به روش هایی جدی متوسل می شوند تا کابران و مراجعین خود را از درگیر شدن با مشکلات جدی مصون نگاه دارند .

موضوعی که نه تنها به اعتبار این شرکت ها می افزاید،بلکه تعداد کاربران را نیز حفظ خواهد کرد .بر همین اساس است که اپل چند روز پس از انتشار موبایل های جدید ، به فکر افتاده تا تابستان را در کمال ارامش و بدون مشکل طی کند .

شرکت اپل امیدوار است از این طریق ایمنی App Store  را نیز ارتقا دهد بسیاری از حملات اخیر هکرها تا جایی پیش رفته که حتی به سامانه های رسمی مثل اپ استور و گوگل استور نیز نفوذ کرده است . بنابراین جای تعجب ندارد که اپلی ها به فکر اعمال برخی تغییرات برای افزایش حجم توان خود باشند .

این شرکت در اطلاعیه ای اعلام کرده؛ به شکل همزمان از یک سو ،دستورالعمل های وابسته  به تولید برنامه های موبایلی iOS را  به روز می کند و از سویی دیگر امنیت این برنامه ها را ارتقا می دهد تا راه نفوذ برنامه های مخرب را به سامانه دریافت اپلیکیشن ها محدود کند.

افزون بر این ها به نظر می رسد اپل قصد دارد بر محتوای برنامه های خود نیز نظارت بیشتری داشته باشد . برای مثال ؛ جلوی انتشار برنامه هایی را که قاچاق انسان یا سواستفاده از کودکان را ممکن می کند، خواهد گرفت .

یکی از شرکت هایی که طی ماه های اخیر، تلاش های بسزایی برای کنترل شرایط امنیتی خود انجام داده اپل است .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها