اپل به دنیال عیب یابی iphone8  است

0
390
اپل به دنیال عیب یابی iphone8  است|کالاسودا

اپل به دنیال عیب یابی iphone8  است|کالاسوداکالاسودا_اپل به دنبال راهی است تا  مشکل باتری # آیفون ۸ را  حل کند . مشکلی که نشانه اصلی آن تورم باتری است و هنوز مشخص نیست تنها در نوع خاصی از تلفن های اپل دیده می شود یا همگی .

در طول هفته گذشته، گزارش هایی در مورد آیفون ۸s منتشر شده است که در هنگام رسیدن این محصول به دست مشتریان  یا بعد از چندین روز ازتحویل مشاهده شده است .

چیزی که ظاهرا اتفاق می افتد این است که باتری در داخل گوشی تورم دارد، همین موضوع باعث می شود ، بخش جلوی گوشی خم شده و نسبت به سایر بخش ها جا شده به نظر برسد . اگرچه این موضوع تا کنون هیچ تلفات جدی نداشته و تنها منجر به خرابی تلفن شده است . اما اتش سوزی در راه است ؟

اپل در پاسخ به نگرانی های کاربران  یک بیانیه کوتاه در مورد این موضوع  ارسال کرده و می گوید ؛ما آگاه هستیم و به دنبال یافتن عیب مورد نظر هستیم”.

نخستین مشکل و گزارش از تایوان منتشر شد، جایی که یک زن اعلام کرد آیفونش پس از متصل شدن به برق ورم کرده است از سوی دیگر فردی از ژاپن ،عکس هایی از یک تلفن  مشکل دار دیگر در توییتر ارسال کرد. و در روزهای پس از آن، موارد متعددی  در چین، کانادا و یونان مشاهده شد .

 با این وجود تنها ۱۲ مورد از این اطلاعات به ثبت نهایی رسیده اند . بنابراین در مقایسه با میلیون ها گوشی که اپل احتمالا طی چند ماه اخیر به فروش رسانده این رقم چندان سنگین نیست .

اما پس از سقوط سامسونگ Note 7، اپل نیز باید نگران باشد تا به کابوس سال گذشته سامسونگ دچار نشود .

سم جاف، مدیر عامل مشاوران تحقیق انرژی Cairn،در این خصوص می گوید ؛ تورم بی دلیل باتری  بسیار غیر معمول استو این موضوع می توانند یک آبروریزی بزرگ را برای آیفون به ثمر برساند .یک تحلیلگر صنعت باتری، می گوید؛ تولید کنندگان صنعت موبایل ، ظرفیت باتری لیتیوم یون را محدود کرده اند  تا امکان بروز این مشکلات را به حداقل برسانند . اما در حال حاضر بسیار زود است که بخواهیم در خصوص آینده اپل قضاوت کنیم .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها