اپل و گوگل تمامی درها را قفل کردند

0
295

اپل و گوگل تمامی درها را قفل کردند|کالاسودا

کالاسودا-مهندسان اسبق دو شرکت مشهور اپل و گوگل با همکاری یکدیگر قفلی هوشمند ساخته اند که پایانی برای کار سارقان خواهد بود .

 به نظر می رسد ترک سازمان های بزرگ و شناخته شده جهان پایانی برای دوران حرفه ای کاری نخواهد بود . درواقع می توان امیدوار بود تجارب کاری در شرکت های بزرگ و شناخته شده ای مثل گوگل و فیس بوک در طول زمان تیدیل به یک پشتوانه بزرگ کاری شود .

بقفل هوشمند جدیدی که مهندسان اسبق غول های فناوری (اپل و گوگل ) طراحی کرده اند. نمونه ای از همین موضوع است. این قفل قابلیت هایی پرشمار دارد. برای مثال ؛ یکی از بزرگ ترین مزیت ها این محصول را می توان مدیریت ورود و خروج افرادی دانست که به طور مرتب در اماکن پر رفت و آمد حرکت می کنند.

این قفل هوشمند  حاصل چهار سال تحقیق و بررسی است. بنابراین نسبت به نمونه های مشابه موجود در بازار مزیت هایی آشکار دارد . از طریق این محصول می توان موارد امنیتی مهمی شامل ؛  ورود و خروج کودکان از خانه را مدیریت کرد و حتی تشخیص داد ، بچه ها امروز تا چه حد ناپرهیزی کرده و از سوپرهای محل خوراکی سفارش داده و ناچار شده اند در را روی پیک های بیرون بر باز کنند.

روش کار این قفل نیز نسبت به سایر محصولات موجود در بازار بسیار متفاوت است. اجزای مختلف این قفل از فولاد ضدزنگ بسیار مستحکم ساخته شده و حتی در صورت وارد آمدن بیش از صدهزار بار فشار شدید و غیرعادی و بیشتر از ۲۵۰ هزار بار باز و بسته شدن از کار نمی افتد

افزون بر  این ها بر خلاف کلیدهای سنتی که درآن ها پیچاندن ضامن و دیگر بخش های آسیب پذیر قفل الزامی بود،  مقاومت آن در برابر حمله، فشار ناگهانی و بچه های شیطان بسیار زیاد است

باز کردن این قفل هوشمند  تنها در صورت اطلاع از کد دسترسی تنظیم شده یا از طریق اتصال وای – فای یک گوشی مورد تایید به آن، ممکن است. ساکنان منزل می توانند به مهمانان یا دیگر مراجعان قابلیت تنها یک بار باز کردن این قفل را از طریق برنامه موبایلی مربوطه اعطا کنند.

یکی دیگر از مزایای این قفل امکان باز و بسته کردن آن در هر زمان و از هرنقطه کره زمین است. سازندگان قفل اوتو می گویند این قفل از یک سیستم ارتباطی پیشرفته رمزگذاری شده بهره می گیرد که مرتبا به روز می شود تا از حمله هکرها در امان باشد.

پیش خرید این قفل که عرضه آن از پاییز امسال آغاز می شود 700 دلار هزینه دارد و نصب و راه اندازی آن باید توسط کارشناسان شرکت سازنده صورت بگیرد.

نظر شما چیست؟آیا این قفل پایانی برای سرقت ها است ؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها