مشخصات گوشی هوشمند اکسپریا ایکس زد 4 سونی قبل از رونمایی فاش شد

0
340
مشخصات گوشی هوشمند اکسپریا ایکس زد 4 سونی قبل از رونمایی فاش شد

طبق شواهد و اطلاعات موجود، گوشی هوشمند اکسپریا ایکس زد 4 سونی شرایط بسیار خوبی را برای کاربران رقم خواهد زد. روز گذشته اخباری منتشر شد که نشان می دهد این گوشی هوشمند ویژگی های بسیار خوبی دارد که در این مطلب قصد داریم به بررسی برخی از آنها بپردازیم.

صفحه نمایش؛ ویژگی جالب توجه گوشی هوشمند اکسپریا ایکس زد 4 سونی

گوشی هوشمند اکسپریا ایکس زد 4 سونی در بخش صفحه نمایش قدرت بسیار خوبی دارد. این گوشی هوشمند صفحه نمایش 6.5 اینچی داشته و رزولوشن QHD پلاس شرایط خیره کننده ای را برای کاربران فراهم خواهد کرد. این صفحه نمایش از فناوری TRILUMINOS سونی پشتیبانی می کند و موتور پردازش تصویر X-Reality نیز در این گوشی هوشمند قرار داده شده است. سونی در کنار این ویژگی های قدرتمند، استاندارد  HDRرا هم برای این محصول در نظر گرفته است. سونی برای پرچمدار خود در سال 2019 از پنل صفحه نمایش اولد استفاده می کند.

از نظر ظاهری نیز این گوشی هوشمند شرایط بهتری در مقایسه با پرچمداران دیگر این برند قدیمی دارد. این گوشی هوشمند 191 گرم وزن دارد و ضخامت 8.2 میلی متری آن باعث می شود شرایط خیره کننده ای برای طرفداران این برند ایجاد شود.صفحه نمایش؛ ویژگی جالب توجه گوشی هوشمند اکسپریا ایکس زد 4 سونی

پردازنده؛ همکاری همیشگی با کمپانی کوالکام

به طور کلی برندهای مختلف برای ساخت گوشی های پرچمدار خود از پردازنده اسنپدراگون 855 بهره می برند. این کمپانی مشهور نیز قصد دارد نسخه اولیه این گوشی خود را با این پردازنده و حافظه داخلی 128 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار دهد. سونی برای این گوشی هوشمند رم شش گیگابایتی را در نظر گرفته است.

بدون شک این گوشی هوشمند با اندروید 9 روانه بازار فروش می شود. سونی در بخش به روزرسانی های نرم افزاری، یکی از برترین برندها محسوب می شود و حداقل تا دو سال از این گوشی هوشمند پشتیبانی نرم افزاری می کند. این کمپانی مشهور باتری 4400 میلی آمپری را برای گوشی هوشمند اکسپریا ایکس زد 4 در نظر گرفته است که به نظر یک ویژگی بسیار خوب به شمار می رود.

سونی در سال های اخیر موفقیت خاصی در بازار موبایل کسب نکرده و مدتی است که در میان برترین و پرفروش ترین برندهای موبایل قرار ندارد. اما از دید بسیاری از کاربران، این برند قدرتمند می تواند در ساخت گوشی هوشمند خود از اعتبار بسیار زیاد سونی دفاع کند وگرنه یک قدم به سقوط نزدیک تر خواهد شد.

کمپانی سونی پس از جدا شدن از اریکسون برای مدت کوتاهی توانست فروش خوبی در بازار جهانی تجربه کند اما مشکلات بسیار زیاد ایجاد شده ازجمله گرمای زیاد گوشی زد 3 پلاس یا همکاری های ناموفق با شرکت مدیاتک در بخش پردازنده، شرایط این کمپانی را بسیار سخت تر از قبل کرد.پردازنده؛ همکاری همیشگی با کمپانی کوالکام

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها