اکسپریا ایکس زد 4 سونی به دنبال بازگشتی باشکوه

2
986
اکسپریا ایکس زد 4 سونی به دنبال بازگشتی باشکوه

موبایل اکسپریا ایکس زد 4 با ویژگی های منحصر به فرد روانه بازار فروش می شود. سونی قصد دارد در سال آینده پرچمدار خود را با سه لنز دوربین روانه بازار فروش کند. این اتفاق شرایطی را رقم می زند که به نظر می رسد شاهد یک پرچمدار شگفت انگیز خواهیم بود. نکته جالب توجه در مورد این گوشی هوشمند، عرضه پرچمدار فعلی این برند قدرتمند با یک لنز دوربین است.

عرضه موبایل اکسپریا ایکس زد 4 با پردازنده اسنپدراگون 855

موبایل های سال آینده با پردازنده های قدرتمندی روانه بازار فروش خواهند شد که در این میان پردازنده کمپانی کوالکام سهم بیشتری در میان پرچمداران گوشی های هوشمند دارد. اسنپدراگون 855 اولین پردازنده این کمپانی با معماری هفت نانومتری است که روانه بازار فروش شده است. به نظر می رسد استفاده از این پردازنده شرایط را برای کمپانی سونی جهت عرضه اینترنت نسل پنجم مهیا کند.

بر اساس اخبار موجود، این گوشی هوشمند با رم نرم افزاری شش گیگابایتی روانه بازار فروش می شود و باید شاهد عرضه حافظه داخلی های 64 و 256 گیگابایتی برای این گوشی باشیم. این شرایط برای پرچمداران قبلی این کمپانی مشهور نیز رخ داده بود. بر اساس اطلاعات موجود، این گوشی هوشمند با باتری 3900 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید 9 روانه بازار فروش خواهد شد.عرضه موبایل اکسپریا ایکس زد 4 با پردازنده اسنپدراگون 855

طبق اخبار منتشر شده، سونی قصد دارد موبایل اکسپریا ایکس زد 4 را با صفحه نمایش 6.55 اینچی و نسبت تصویر 21 به 9 روانه بازار فروش کند. نسخه قبلی این گوشی هوشمند با نسبت تصویر 18 به 9 و صفحه نمایش 5.8 اینچی روانه بازار فروش شده بود که مورد تایید بسیاری از کاربران نیز قرار گرفت.

به نظر می رسد موبایل اکسپریا ایکس زد 4 درمراسم MWC رونمایی شود؛ با این اوصاف می توان این موضوع را تایید کرد که این گوشی موبایل در ماه فوریه به صورت رسمی روانه بازار فروش می شود.

موقعیت سونی در بازار فروش

سونی در سال های اخیر موفقیت خاصی در بازار موبایل کسب نکرده و مدتی است که در میان برترین و پرفروش ترین برندهای موبایل قرار ندارد اما از دید بسیاری از کاربران، این برند قدرتمند می تواند در ساخت گوشی هوشمند خود از اعتبار بسیار زیاد سونی دفاع کند وگرنه یک قدم به سقوط نزدیک تر خواهد شد.

کمپانی سونی پس از جدا شدن از اریکسون برای مدت کوتاهی توانست فروش خوبی را در بازار جهانی تجربه کند اما مشکلات بسیار زیاد ایجاد شده ازجمله گرمای زیاد گوشی زد 3 پلاس یا همکاری های ناموفق با شرکت مدیاتک در بخش پردازنده، شرایط این کمپانی را بسیار سخت تر کرد. در حال حاضر نیز سونی حدود 10 گوشی موبایل را در یک سال روانه بازار می کند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
هما
هما
5 سال پیش

سونی بهترین برند دنیاست 3>

ایوب
ایوب
5 سال پیش
Reply to  هما

سونی، نامی که هرگز نخواهد مرد.سونی نه کداک است ونه لند رور.