آیا سرویس استریم AT&T پانزده دلار می ارزد؟

0
319

کالاسودا – شرکت AT&T به دنبال تغییر جریان بازی سرویس های پخش تلویزیونی به نفع خود با Watch TV  است و شانس خوبی برای جولان دادن در این زمینه دارد.

این شرکت به معنای واقعی در این زمینه تلاش هایش را شروع کرده و قیمت پایین ۱۵ دلاری را برای استریم مستقیم مبتنی بر تلویزیون تعیین کرده که تقریبا رایگان محسوب می‌شود. اما احتمالا در اینده ای نزدیک و با بیشتر شدن مشتریان قیمت آن نیز بالا می رود. حال این سوال مطرح می‌شود که آیا به ازای این ۱۵ دلار محتوا و گزینه های خوبی برای دیدن وجود دارد و ارزش اشتراک دارد یا خیر.

این هلدینگ طی سی و چهار سال گذشته بزرگ ‌ترین شرکت مخابرات تلفن ثابت، سرویس ‌دهنده اینترنت پهن ‌باند، اشتراک تلویزیون اینترنتی و دومین اپراتور شبکه تلفن همراه آمریکا است. شرکت AT&T پس از اپل، وال‌ مارت، جنرال الکتریک و بانک آمریکا پنجمین شرکت بزرگ غیرنفتی در ایالات متحده است.

صنعت تلویزیون های اینترنتی (کابلی سابق) در سیطره تامین کنندگان اینترنت خانگی است. «AT&T» به عنوان یکی از مهمترین بازیگران این صنعت در کنار «Verizon» و کامکست اینترنت خانگی مردم آمریکا را تامین می کند.

برای بهره مندی از سرویس های استریم، خانوارهای آمریکایی نیازمند اینترنت پر سرعت این سه غول ارتباطات آمریکا هستند و اگر خانواده ای نخواهد از سرویس تلویزیون اینترنتی یکی از این سه شرکت بهره مند شود اشتراک اینترنت پر سرعت خود را هم از دست خواهد داد و عملا نمی تواند استفاده ای از سرویس های استریم کند. ضمن اینکه عرصه برای توسعه سرویس های استریمی مانند نتفلیکس تنگ تر از گذشته خواهد شد.

به همین جهت شرکت AT&T با همکاری با کمپانی برادران وارنر در جهت تحکیم خود در این جهت است. این ادغام پس از ماهها کش و قوس به عنوان یکی از بزرگترین ادغامهای تاریخ صنعت سرگرمی اتفاق افتاد.

اکنون شرکت AT&T می‌خواهد پلتفرم جریان پخش خود را بار دیگر از طریق پهنای باند خود در اختیار رسانه ای دیگر بگذارد، احتمالا در اختیار رسانه هایی که (VRV) میزبان خدمات انیمیشن Crunchyroll و شبکه digital star تمام صفحه باشند. اکنون شرکت AT&T میخواهد پلتفرم جریان پخش خود را بار دیگر از طریق پهنای باند خود در اختیار رسانه ای دیگر بگذارد، احتمالا در اختیار رسانه هایی که(VRV) میزبان خدمات انیمیشن Crunchyroll و شبکه digital star تمام صفحه باشند.

در سال ۲۰۰۵ شرکت ارتباطات اس‌بی‌سی موفق شد مالک پیشین خود یعنی شرکت تلفن و تلگراف آمریکا را خریداری نماید. سپس دو شرکت با هم ادغام شده و نام شرکت جدید «ای‌تی اند تی» انتخاب شد. همچنین شرکت جدید از برند و نماد سهام شرکت  تلفن و تلگراف آمریکا استفاده کرد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید