ایرانی ها چقدر با موبایل حرف می زنند؟

0
282

ایرانی ها در ۳ ماهه ابتدایی سال ۹۸ حدود ۱۰ میلیارد دقیقه با تلفن همراه صحبت کرده اند.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، ایرانی ها با تلفن همراه خود علاوه بر ایجاد ارتباط در فضای مجازی زمان قابل توجهی را هم به مکالمه اختصاص می دهند. آمار منتشر شده از سوی اپراتورهای تلفن همراه نشان می دهد که بیش از ۱۰ میلیارد  دقیقه تماس تلفنی در سه ماهه اول سال ۹۸ توسط ۱۱۵ میلیون سیم کارت فعال در ایران صورت گرفته است. بخش اعظمی از این مکالمات میان اپراتورها بوده و بخش دیگر به تماس های تلفنی بین تلفن همراه و تلفن ثابت انجام گرفته است.

میزان مکالمه مشترکان همراه اول

مشترکان همراه اول در سه ماهه اول امسال، ۳ میلیارد و ۹۹۱ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۹۲۱ دقیقه تماس تلفنی با مشترکان اپراتورهای دیگر برقرار کرده اند و حدود یک میلیارد و ۸۳۱ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۹۶۶ دقیقه نیز با تلفن ثابت تماس گرفته اند.

میزان مکالمه مشترکان ایرانسل

مشترکان تلفن همراه اپراتور دوم یعنی ایرانسل نیز در همین مدت، ۳ میلیارد و ۳۲۵ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۶۷۷ دقیقه مکالمه با اپراتورهای دیگر داشته اند و ۴۴۳ میلیون و ۷۱۱ هزار و ۸۲۸ دقیقه نیز با مشترکان تلفن ثابت تماس برقرار کرده اند.

میزان مکالمه مشترکان رایتل

مشترکان اپراتور رایتل نیز در فصل بهار ۹۸ در حدود ۳۱۳ میلیون و ۳۱۵ هزار و ۶۷۱ دقیقه با مشترکان اپراتورهای دیگر تماس تلفنی داشته اند و ۳۹ میلیون و ۴۷۱ هزار و ۹۶۰ دقیقه نیز مکالمه تلفنی بین مشترکان رایتل و مشترکان تلفن ثابت در همان مدت صورت گرفته است.

این آمارها در حالی منتشر می شود که پیش از این نیز اعلام شده بود که در مدت سه ماه ابتدایی سال ۹۸ حدود ۱۷۵ میلیون سیم کارت در ایران موجود بوده که ۱۱۵ میلیون آن فعال بوده است. این آمارها از میزان فعالیت این ۱۱۵ میلیون سیم کارت در کشور منتشر شده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها