ایرپادهای ضد آب اپل در سال 2019 رونمایی می شود؟

0
182
ایرپادهای ضد آب اپل در سال 2019 رونمایی می شود؟

گزارش ها نشان می دهد که اپل همچنان به دنبال طراحی و ساخت ایرپادهای جدید با مقاومت در مقابل آب برای سال 2019 است.

پیشرفت هایی در طراحی ایرپادهای اپل

اوایل سال جاری اپل نسل دوم ایرپادهای خود را رونمایی کرد. این ایرپادها شامل پیشرفت هایی نسبت به نسل پیشین خود بود، اگرچه شایعاتی وجود دارد که در مدل های نسل جدید یک مدل مقاوم در برابر آب نیز وجود دارد که ظاهرا جزو ترندهای سال 2019 خواهد شد. به این صورت که کاربران می توانند از آن در استخرها نیز استفاده کنند.

ایرپادهای ضدآب برای تابستان؟

منابع مختلف اعلام کرده اند که ایرپادهای جدید اپل ممکن در اوایل سال جاری برای فصل تعطیلات عرضه شوند و به نظر می رسد پیشرفت هایی نیز در طراحی داشته باشند. مشخص نیست که این طراحی چگونه تغییر می کند، اما احتمالا به طور عمده متفاوت با نسل اول ودوم ایرپادها باشد. هرچند می توان آنها را شبیه به ایربادهای بدون سیم اپل نیز در نظر گرفت.

پیشرفت هایی در طراحی ایرپادهای اپل

شاید اندکی عجیب به نظر برسد که اپل در سال 2 بار ایرپاد معرفی می کند و ما  تصور می کنیم که انتشار مجموعه دوم پس از اول اندکی گنگ و مبهم به نظر می رسد، اما واقعیت این است که این جزوی از برنامه اپل است. به همین دلیل شاید مجموعه اول از ایرپادها که در سال 2019 عرضه می شوند ویژگی های ضدآب نداشته باشند و سری دوم داشته باشند. باید منتظر این رونمایی باشیم تا در مورد آن بیشتر بدانیم.

نسل فعلی ایرپاد با قیمت 150 دلار در فروشگاه به فروش می رسد و اگر نسل بعدی از راه برسد قطعا هزینه بیشتری خواهد داشت و گران قیمت تر است. به هر حال احتمال دارد در سال 2019 شاهد معرفی این هدفون باشیم.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها