ایلان ماسک نخستین عکس از تونل الکترونیک لس انجلس را منتشر کرد

0
640
الون ماسک نخستین عکس از تونل الکترونیک لس انجلس را منتشر کرد|کالاسودا

الون ماسک نخستین عکس از تونل الکترونیک لس انجلس را منتشر کرد|کالاسوداکالاسودا_ایلان ماسک بالاخره تصویری از تونل زیرزمینی لس آنجلس را منتشر کرد . تونلی که به شکل ویژه برای حرکت وسایل نقلیه الکترونیک طراحی شده و در دست ساخت است .

ماه ها است که شرکت ایلان ماسک در حال کار روی تونل مجهز و مدرن Hawthorne SpaceX، است . این شرکت تصمیم گرفته ابتدا از ایالت کالیفرنیا و  شهر لس آنجلس شروع کرده و سپس به سراغ دیگر شهرها و ایالت های آمریکا برود.

اما این اولین عکسی است که ماسک در خصوص فعالیت های شرکتش منتشر می کند. به نظر می رسد این تونل زیر زمینی دروازه ای است به بهشت فناوری های شهری در سال های آتی .

شرکت Boring در تلاش است تا این روش آزمایشی را به شکل ایده ای فناورانه و آینده نگر ، جایگزین روش حمل و نقل سنتی شهری کند.

درواقع  ماسک امیدوار است به واسطه مجموعه ای از تونل های زیرزمینی و الکترونیک روشی موثر و جایگزین برای دور زدن ترافیک خلق کند .

گرچه این روش تا حد زیادی به چگونگی توسعه خدمات خودروهای الکترونیک وابستگی دارد .موضوعی که حتی می تواند کمک کند خودروها با سرعتی فراتر از مترو در شهر تردد کنند .

ایلان ماسک به این دلیل لس انجلس را به عنوان نخستین مقصد پروژه خود انتخاب کرده که این شهر به لحاظ ترافیک و وضعیت حمل و نقل جزو پرترافیک ترین شهرهای جهان محسوب می شود .

بنابراین شاید طرح مذکور بتواند وضعیت ترافیک نابسامان این شهر را دور بزند . به عبارت دیگر  طرح تونل الکترونیک دو هدف اصلی را پوشش می دهد ؛

نخست : بهبود  سرعت سفر و حمل و نقل شهری

 دوم:  توسعه شهرداری الکترونیک در کشورهای پیشرفته .

 ماسک با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرام خود نوشت «به سرعت در حال کار در خصوص پروژه تونل های پرسرعت خود هستیم و امیدواریم کاربران بتوانند به زودی از این امکانات استفاده کنند . »

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها