ایلان که ماسک موشک به فضا می‌فرستد از هیچ کس نمی‌ترسد

0
45

وکیل ایلان ماسک در پاسخ به انتقادات از موکل خود گفت ایلان ماسک موشک به فضا می‌فرستد و بنابراین از هیچ کسی نمی‌ترسد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از جی اس ام ارنا، وی در حالی این جمله را اظهار کرد که کسی نمی‌داند چه ارتباطی میان موشک و مشکلاتی که پس از ورود ایلان ماسک به توئیتر رخ داده، چیست.

«الکس اسپیرو» وکیل ایلان ماسک پس از آنکه اعلام شد کمیسیون تجارت فدرال از اخراج مدیران حریم خصوصی  توئیتر توسط ماسک ابراز نگرانی عمقی کرده و گفته است حرکات مدیر جدید را زیر نظر دارد؛ تلاش کرد اوضاع را آرام نشان دهد و به همین خاطر گفت ایلان موشک به فضا می‌فرستد بنابراین از FTC نمی‌ترسد.

وی رابطه این دو را روشن نکرد.

اخراج‌های اخیر در توئیتر باعث می‌شود تا شبکه اجتماعی دستورات نظارتی را نقض کند و به همین خاطر اسپیرو تاکید کرد گفت و گوهای سازنده‌ای با کمیسیون تجارت فدرال آغاز کرده‌اند.

وی جزییات بیشتری در اختیار رسانه‌ها قرار نداد.

دلیل اینکه کمیسیون تجارت فدرال حرکات توئیتر را رصد می‌کند این است که شبکه‌های اجتماعی قبلا اطلاعات شخصی کاربران را به شرکت‌های تبلیغاتی داده و از اطلاعات سو استفاده کرده‌اند.

ایلان ماسک مالک جدید در تماس جمعی با کارمندان هشدار داد ممکن است توئیتر ورشکسته شود اگر شرکت نتواند درآمدزایی کرده و برای جبران درآمد ناشی از کاهش تبلیغات، مشترکین پولی را افزایش دهد.

به گفته مالک جدید ممکن است توئیتر از رکود اقتصادی جان سالم به در نبرد و ورشکسته شود.

رویترز گزارش داد بی نظمی در توئیتر با خروج مدیران کلیدی از جمله مدیر ارشد امنیت اطلاعات و یوئل راث رئیس بخش اعتماد و ایمنی دامن زده شده است.

راث روی سخنان نفرت انگیز، اطلاعات نادرست و هرزنامه نظارت می‌کرد و اکنون در بیوگرافی خود نوشته است مدیر سابق.

تنها مدیر ارشدی که مانده رابین ویلر مدیر ارشد تبلیغات است که همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها