ایموجی های جدید اپل چه معنایی دارند؟

0
1242
ایموجی های جدید اپل چه معنایی دارند؟

ایموجی های جدید اپل چه معنایی دارند؟کالاسودا – همانطور که در خبرهای کالاسودا خواندید، اپل بیش از 70 ایموجی جذاب و جدید را برای کاربران طی آپدیت ios 12.1 منتشر کرده است.

این هفتاد ایموجی می توانند دنیای جدید از ارتباطات را برای متون و پست شبکه های اجتماعی باز کنند و طولی نخواهید کشید که افراد می توانند از این ایموجی های جدید برای ارتباطات خود استفاده کنند.

چه زمانی می توانیم این شکلک های جدید را دریافت کنیم؟

هنگامی که سیستم عامل iOS 12.1 برای عموم منتشر شود، کاربران می توانند با آپدیت سیستم عامل های خود در آیفون و همچنین سیستم عامل های MacOS و watchOS در دسترس خواهند بود. اگر دوست دارید که زودتر از این ایموجی ها بهره مند شوید، می توانید آن را از نسخه بتا دریافت کنید.

چه ایموجی هایی در این بسته جدید است؟

در این مجموعه جدید، برخی از شکلک های ضروری و افرادی با مدل موهای خاص و ورزش هایی مانند اسکیت بورد، فریزبی، سافت بال و حیواناتی چون خرچنگ، پشه، راکون، کانگورو، لابستر و طوطی و نمادهای تعطیلات بین الملللی مانند پاکت نامه هدیه قرمزرنگ چینی ها و کیک ماه و اشخاصی با موهای فر و خاکستری نیز اضافه شده است که همه آنها مطابق با مجموعه یونیکد 11.0 استاندارد شده است که در ماه فوریه عرضه شده بود(یونیکد استانداردهایی را برای استفاده ایموجی ها در انواع دستگاه ها و سیستم عامل ها و سازندگان نرم افزارهای مختلف مانند اپل به منظور تناسب نیازها و طراحی ایجاد می کند).

ایموجی های جدید اپل چه معنایی دارند؟

معنای برخی ایموجی ها چیست؟

خیلی ها تاکنون سعی در تفسیر و ارایه معنی دقیق ایموجی ها کرده اند, خوشبختانه تصویر مورد استفاده در اموجی ها آنقدر ساده و قابل فهم هستند که دشواری خاصی در درک معنی دقیق اموجی ها نیست. اما نباید از حق گذشت که بسیاری از اموجی ها  کمی گیج کننده به نظر می رسند! اما چطور می توان از این ایموجی ها برای بیان احساسات استفاده کرد و هر کدام از آنها چه معنایی دارند؟

برخی از این ایموجی های تازه وارد می توانند در نحوه غذا خوردن احساسات شما را بیان کنند. برای مثال ایموجی کیک کوچک یا کاپ کیک یکی از روش های شیرین خطاب قرار دادن فرد مورد علاقه تان است، هر چند که می توان آن را به عنوان نمادی برای آغوش نیز توصیف کرد.

ایموجی کاهو که با املای Lettuce نوشته می شود و می توانید هنگامی که واژه let’s به معنای بیایید را به کار بگیریم از این ایموجی کاهو به همین معنا استفاده کنیم. نظرتان درباره شکلک آبی یخ زده چیست؟ از این شکلک به عنوان عقب نشینی در تبادلات اجتماعی و هنگامی که صحبت های فردی برای شما سرد و غیر جذاب است استفاده می شود.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها