ایمیلی که کاخ سفید را سر کار گذاشت

0
305
ایمیلی-که-کاخ-سفید-را-سر-کار-گذاشت|کالاسودا

ایمیلی-که-کاخ-سفید-را-سر-کار-گذاشت|کالاسودا

کالاسودا –یک کاربر انگلیسی ساعاتی پیش از طریق ارسال یک ایمیل جعلی تعداد زیادی از اعضای کاخ سفید را فریب داد . این ایمیل حاوی دستوراتی از سوی یک مقام ارشد بود.

این فرد در یکی از پیام های خود خطاب به یکی از مسئولان امور امنیت سایبری کاخ سفید ادعا کرده بود که از طرف مشاور ارشد ترامپ جارد کوشنر تماس گرفته و از این طریق توانست آدرس ایمیل خصوصی وی را به دست آورد.

اگر شما هم جزو گروهی از افراد هستید که تصور می کنند با آمدن ترامپ در مسند قدرت کاخ سفید شرایط به شکلی عجیب و غریب پیش می رود، با ادامه این خبر با ما همراه باشید. خبری که حکایت از یک شیطنت جالب و البته شجاعانه دارد. ارسال ایمیل های حاوی ویروس،اسپم و البته ایمیل های رکیک برای دیگران کار ناخوشایند اما متداولی است.

موضوعی که به ویژه در روزهای پیش از انتخابات بین رقبای سیاسی نیز رواج دارد. اما این بار قضیه به درون کاخ سفید و چگونگی سر کار رفتن عده زیادی از افراد کاخ بر اساس یک ایمیل جعلی باز می گردد.

گویا یک کاربر شوخ طبع و البته ماهر نسبت به فضای رسانه های پیام رسان الکترونیک که اهل انگلستان است، موفق شده حصارهای امنیتی ویژه مقامات کاخ را دور زده و با ارسال متن ایمیل های ارسالی و پاسخ های دریافتی از کارکنان کاخ سفید به شبکه  CNNرسوایی بزرگی به بارآورد.

مقامات کاخ سفید این واقعه را تایید کرده اند و می گویند در حال بررسی موضوع هستند تا از وقوع رویدادهای مشابه که امنیت سایبری کاخ  را به خطر می اندازد، جلوگیری کنند.

این فرد ایمیل دیگری را برای آنتونی اسکاراموچی مدیر ارتباطات کاخ سفید ارسال کرد و ضمن اشاره به تغییرات سریع و شتابزده برخی مقامات در کاخ سفید توسط ترامپ خواستار توضیحات در این مورد و حتی عذرخواهی شد. اسکاراموچی می گوید رسیدگی به این موضوع به مقامات امنیتی واگذار شده است.نظر شما چیست این کار شجاعت است یا …؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها