اینترنت ارزان می شود

0
165

در حالیکه شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت از دولت خواسته اند قیمت اینترنت را ۴۰ درصد افزایش دهد، دولت اعلام کرده که اینترنت ارزان می شود.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، از چند ماه گذشته شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت از دولت خواسته اند که تعرفه اینترنت را ۴۰ درصد افزایش دهد.

دولت هم در پاسخ به آن ها اعلام کرده بود که به بررسی این در خواست و در کنار آن وضعیت ارائه خدمات از سوی این شرکت ها می پردازد. حالا هم دولت گویی به این نتیجه رسیده که نه تنها اینترنت را گران نکند بلکه برنامه ای برای ارزان شدن آن هم دارد.

در همین رابطه، نایب ‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرده که اینترنت در دنیا در حال ارزان شدن است و ما نیز برای کاهش قیمت، برنامه داریم.

سجاد بنابی با تأکید بر این‌که خواسته ما قطعاً در حال حاضر نه ‌تنها گران نشدن قیمت اینترنت بلکه حتی کاهش قیمت‌ها است و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، تلاش می‌شود قیمت اینترنت، نسبت به قیمت‌های فعلی افزایش پیدا نکند، گفت: برای کاهش قیمت اینترنت زیرساخت، برنامه داریم. دلیلش هم این است که در دنیا اینترنت در حال ارزان شدن است.

یادآور می شود، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بارها به شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت هشدار داده که فعالیت شان را در چارچوب انجام دهند. او همچنین چندی پیش به این شرکت ها اولتیماتوم داده بود که در ارائه خدمات اینترنت اشکالات خود را رفع کنند.

گفتنی است، نزدیک به ۶۰۰ شرکت ارائه دهنده اینترنت ثابت یا ADSL در ایران فعالیت دارند و ۴ اپراتور همراه نیز به کاربران خود خدمات اینترنت همراه ارائه می دهند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها