این آینه دستیار آرایشی شما میشود

0
705

کالاسودا – ایام تعطیلات عید است و دوست دارید با ظاهری آراسته در مهمانی ها ظاهر شوید و به یک آینه آرایشی بیش از هر چیز دیگری نیاز دارید.

آینه ای هوشمند به نام Morror میتواند یک دستیار آرایشی تمام عیار برای شما محسوب شود. این آینه با انجام دادن برخی امور یک دستیار ارایشی فردی محسوب میشود و حتی میتواند گام های ارایش درست و میکاپ و روشهای مراقبت از پوست برای زیبایی و سلامت بیشتر را روی اسکرین خود به شما آموزش دهد.

بعلاوه این آینه نوری ایده آل که شبیه سازی شده نور طبیعی است، برای صورت شما فراهم میکند تا حتی از کوچکتریم جزئیات در آرایش خود غافل نشوید. سیستم نوری ان شامل ۳۸ LED و یک تراشه هوشمند برای شبیه سازی به طیف کامل نور خورشید است.

برای استفاده از این آینه کافیست دکمه آن را فشار دهید تا روشن شود یا شروع به اموزش کند. برای خاموش کردن آن نیز همان دکمه را فشار دهید. آینه Morror اموزشها را درست روی اسکرین صفحه نمایش میدهد و نیاز نیست که آن را به گوشی یا تبلت خود متصل کنید.

 همچنین آموزشهای جدید نیز به مرور و به طور منظم به ان اضافه میشود تا شما از جدیدترین متدهای روز غافل نشوید. این آینه امکان تنظیم نور و روشنایی، تنظیم تایمر و استفاده از داشبورد اطلاعات را به کاربر میدهد.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها