هوش مصنوعی برای دانشجویان کار پیدا میکند!

0
347

کالاسودا – برای بسیاری از دانشجویانی که از دانشگاه فارغ التحصیل میشوند، پیدا کردن کار هیچ گاه ساده نبوده است و همیشه به دغدغه ای برای دانشجویان سال آخر تبدیل شده است.

دو سوم از فارغ التحصیلان برای پیدا کردن کار در اولین سال پس از فارغ التحصیلی با مشکل روبرو هستند و ۴۹ درصد از انها نیز تاکنون شغل مرتبط با انچه در ان تحصیل کرده اند را نمی یابند.

این همان دلیلی است که اریک هو و اندرو مایرز تصمیم به ساخت ابزاری به نام RippleMatch با قدرت یادگیری ماشینی برای دانشجویان دانشگاه ها گرفتند. ریپل مچ در نتیجه آنچه که هو و مایرز ان را سیستم غیرمنعطف شغلی می نامند، به وجود امد.

 مایرز در این باره بیان کرده است که ما فکر میکردیم که راهی بهتر از نشستن سر صف ادارات کاریابی برای پیدا کردن شغلی عادلانه برای میلیون ها نفر باید وجود داشته باشند. خصوصا هنگامی که درخواست های شغلی زیاد شما با رد از جانب مدیر مواجه میشود و تبدیل به تجربه ای خسته کننده و فرسایشی می شود.

به همین دلیل باید راهی ایجاد شود که مدیران شرکتها باید تجربه اشنایی با دانشجویان با استعداد و تجارب، ارزش ها و اعتقادات و شایستگی های آنان را داشته باشند و به پروفایل افراد کاندید دسترسی داشته باشند.

این شرکتها باید دانشجویان را به عنوان دیگر مردم که به دنبال شغلی هستند ببینند و تنها به دنبال فردی با سابقه استخدام بالا نباشند. با کمک این سیستم کاریابی، دانشجویان می توانند طی یک فرایند ثبت نام ۱۰ دقیقه ای اطلاعات خود را وارد کنند، و مواردی نظیر سال تحصیلی، نمرات و ارزشهای شخصی و سایر اطلاعات را وارد کنند. سپس این ماشین یادگیری از انها میخواهد که نمرات ازمون استاندارد، رزومه و یک لیست از کاراموزی هایی که انجام داده را وارد کرده و از دیگر مهارت هایشان نیز بنویسند.

هنگامی که فردی یک پروفایل را پر میکند میتواند از به روز رسانی های شرکتها و دیگر صفحات اطلاع پیدا کند. همچنین مدیران نیز با پر کردن این پروفایل میتوانند فرد مورد نظر خود را محدود به دانشگاه یا کالجی خاص کنند. انها همچنین میتوانند معدل و تجربه کاری و نمرات آزمونی که دانشجو در آن شرکت کرده است را ببینند و اگر همه موارد اوکی بود برای او درخواست همکاری بفرستند.

این سرویس هوش مصنوعی میتواند افراد را در زمینه های کاری به یکدیگر مرتبط و اشنا کند و منتخبی از کاندیداها را در زمینه های شغلی به یکدیگر معرفی کند.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها