این صندلی راحت مختص گیمرهاست!

0
596

کالاسودا – شیائومی با همکاری Autofull یک صندلی گیمینگ جدید در چین رونمایی کرد.

شرکت‌های بازی‌سازی همانند Esport سبب می شوند که کاربران علاقه مند به گیم ساعت های زیادی را پای رایانه و کنسول خود بنشینند و در این مواقع وجود یک صندلی راحت برای پرداختن به بازی دارای اهمیت دو چندان است. شیائومی فکر این دسته از مخاطبان را کرده و در پی همکاری با شرکت Autofull، که یک کمپانی مشهور آسیایی تولیدکننده محصولاتی برای طرفدارای بازیهای ویدئویی است، یک صندلی گیمینگ جدید طراحی کرده است.

شرکت autofull اسپانسر رسمی مسابقات مهمی از جمله ورزش های الکترونیکی مانند لیگ افسانه ای LPL ، مهمترین رقابت ورزشی الکترونیکی چینی است. این صندلی جدید بر روی سادگی و راحتی کاربر تمرکز دارد.

صندلی گیمینگ اندکی با صندلی های مینیمالیسم معمولی متفاوت است و شیائومی در طراحی این محصول خود مخاطب خاص را هدف قرار داده است. شیائومی در طراحی آن به دنبال رنگ های روشن و جذاب برای افرادی است که چندین ساعت مقابل رایانه می نشینند و می خواهند حس راحتی در هنگام بازی کردن داشته باشند. برای راحتی بیشتر حتی لوگو Autofull در پشت محصول درج شده است.

این صندلی کاملاً ارگونومیک و کاربردی است و از مواد با دوام تهیه شده است و به کاربر اجازه می دهد که ارتفاع مورد نظر خود را تغییر دهند و میزان تمایل و کج بودن آن به عقب یا جلو را تنظیم کنند. بدین ترتیب میتوان بهترین موقعیت نشستن روی این صندلی را به راحتی به کاربر بدهد. صندلی شیائومی دارای یک فریم فلزی، فوم پلیمری و با یک چرم فوق العاده پوشانده شده است.

چرخ های به کار رفته در زیر این صندلی به صورت دوتایی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا تعادل بیشتری برای کاربر ایجاد شود. همچنین در طراحی این صندلی یک بالشت برای گردن و یکی هم برای کمر در نظر گرفته شده تا کاربر بتواند آسان تر و بدون خستگی به انجام بازی بپردازد. این صندلی در رنگهای مختلف زرد، آبی یا سیاه موجود است و تا وزن ۱۱۳ کیلوگرم را نیز پشتیبانی می کند.

قیمت آن حدود ۱۴۸ دلار (۱۲۸ یورو) خواهد بود و با این قیمت رقابتی می تواند گیمرهای بسیاری را جذب خود کند. این صندلی های گیمینگ در تلاش هستند تا با قیمت مناسب و کیفیت خوب ، محصولی کاملاً راحت برای کاربران خود طراحی کنند.

توزیع این صندلی مختص گیمینگ در حال حاضر به طور انحصاری در چین است، اما می‌تواند از طریق فروشگاه های دیجیتال نیز به اروپا برسد. این اتفاق در مورد دیگر محصولات Autofull و شیائومی نیز پیش از اتفاق افتاده و به نظر می رسد که محصول جدید هم به اروپا برسد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید