این ماشین لباسشویی خودش را تعمیر می کند!

0
673

کالاسودا_ماشین لباسشویی ال جی قابلیت خود تعمیری دارد و می تواند خود اقدام به حل مشکلات و معایبش کند. این موضوع برای افرادی که قصد دارند ماشین لباسشویی بخرند بسیار مهم خواهد بود.

ماشین لباسشویی های ال جی با قابلیت خود تعمیری را می توان جزو جذاب ترین ابزارهایی دانست که این روزها برای خانه دارها معرفی شده است.

درواقع سیستم عیب یاب هوشمند که روی این ماشین لباسشویی نصب شده کمک می کند تا هر مشکلی که روی ماشین لباسشویی وجود دارد به سرعت شناسایی و حل شود.

شرکت ال جی در راستای تحقق رویای خانه هوشمند سعی می کند ارتباط لوازم خانگی را با دستگاه های دیجیتال بیشتر کند. به همین دلیل در نسل  جدید تر ماشین های لباسشویی آن، ارتباط بین ماشین لباسشویی و گوشی های هوشمند نسبت به گذشته هموارتر شده است.

این سری جدید به لحاظ نوآوری و کیفیت در وضعیتی فوق العاده قرار دارد و با یک عیب یابی سریع تمامی مشکلات مهم ماشین لباسشویی را حل می کند. درواقع زمانی که در دستگاه خود به مشکلی بر می خورید به جای تعمیرکار، باید سراغ گوشی هوشمند خود بروید تا دستگاه خودش با شما حرف بزند و مشکلش را مطرح کند.

از سوی دیگر یک روش مکمل نیز وجود دارد. در این روش مکمل، اگر ماشین لباسشویی ال جی با مشکلی مواجه شود فقط کافیست گوشی هوشمند خود را به ماشین لباسشویی نزدیک کنید تا اطلاعات مربوط به اشکال دستگاه را به شما بگوید و مهم تر آن که کمک می‌کند خودتان آن را تعمیر کنید یا از بخش خدمات به راحتی کمک بگیرید.

درواقع در این سیستم برای هر گونه مشکل یا عیب احتمالی در کارکرد یا قطعات دستگاه، سیگنال خاصی در نظر گرفته شده است. برای استفاده از این قابلیت باید اپلیکیشن مربوط را دریافت کنید سپس گوشی خود را به لوگوی تشخیص هوشمند روی ماشین لباسشویی نزدیک کنید.

جالب است بدانید که این نرم افزار ۸۰ پیغام خاص دریافت کرده و راه حل های مربوط به رفع آن ها را نیز ارائه می کند. اگر مشکل رفع نشد می توانید سیگنال دریافتی روی گوشی همراه خود را به بخش خدمات ال جی مخابره کنید.

به نظر شما این ماشین لباسشویی شگفت انگیز نیست؟

برای اطلاع از لیست قیمت ماشین لباسشویی ال جی به این قسمت مراجعه کنید.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید