این 5 محصول فناورانه در سال 2019 دیده نشدند

0
641

در اینجا لیستی از کم ارزش‌ترین دستگاه‌های سال 2019 را ارائه داده‌ایم که شاید به این دلیل که در زمان اشتباه عرضه شده یا به دلیل عوامل دیگری نادیده گرفته شده‌ اند. از نظر ما این دستگاه‌های سزاوار توجه بیشتری هستند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از indianexpress، هر ساله دستگاه‌های زیادی ارائه می‌شوند که سرو صدا ایجاد کرده و در بین کاربران به محبوبیت می‌رسند. امسال ما آیفون 11، سامسونگ گلکسی فولد و موتورولا ریزر را داشتیم که توانست توجه زیادی را به خود جلب کند. اما همیشه برخی از دستگاه‌های علیرغم ویژگی‌های ابتکاری و خوبشان از دیدها پنهان می‌مانند.

هوآوی میت 30 پرو (Huawei Mate 30 Pro)

این گوشی در صورت پشتیبانی از برنامه‌های گوگل می‌توانست لقب بهترین گوشی هوشمند اندروید سال 2019 را به خود اختصاص دهد. اما به جای سرزنش کردن هواوی، باید زمان عرضه و مشکلات سیاسی را دلیل عدم موفقیت این گوشی بدانیم.

این نخستین پرچمدار بزرگ هواوی بود که در لیست سیاه ایالات متحده قرار گرفت و از دسترسی به برنامه‌ها و خدمات Google محروم شد. گوشی هوآوی میت 30 پرو از تمام ویژگی‌های یک دستگاه رده‌بالا بهره می‌برد؛ دوربین‌های خوب، سخت‌افزار سریع، عمر باتری طولانی و حتی فناوری 5 جی در آن به کار گرفته شده است. اگرچه هواوی Mate 30 Pro را در چین در دسترس است، اما این تلفن از بازار محدودی در بازارهای بین‌المللی برخوردار بوده و این امر به منجر به نادیده گرفتن آن شده است.

سامسونگ گلکسی اس ده ای (Samsung Galaxy S10e)

سامسونگ به عنوان پاسخ به گوشی آیفون XR اپل، یک گوشی جمع‌وجور با ویژگی و مشخصات بالا و با نام Samsung Galaxy S10e ارائه کرده است. اما با وجود قابلیت‌های رده بالا، این گوشی نتوانست به موفقیتی که سزاوار آن بود برسد. این گوشی کاملاً تحت‌الشعاع آیفون XR قرار گرفت که به پرفروش‌ترین آیفون اپل در سال تبدیل شد. همچنین سامسونگ برخلاف اپل، برای تبلیغ دستگاه در بازارهایی مانند هند تلاش زیادی نکرد. علاوه بر این شاید عرضه گلکسی اس 10 ای در کنار گلکسی اس 10 نیز یک اشتباه بزرگ دیگر بود.

اپل آیپد مینی 5 (Apple iPad Mini 5)

اگر امسال یک دستگاه اپل وجود داشته باشد که برخلاف ویژگی‌های خود عمداً نادیده گرفته شده؛ آن Apple iPad Mini 5 است. این تبلت منحصر به فردترین تبلتی بود که در سال 2019 راه اندازی شد. مطمئناً، اپل تغییرات زیادی در قسمت خارجی ایجاد نکرده و iPad Mini به روز شده را تا حد زیادی با مشابه iPad Mini 4 عرضه کرد.   اما آنچه توجه مصرف کننده را به تبلت کوچک‌تر جلب کرده، پشتیبانی از Apple Pencil بود.

هدفون‌های بی سیم سامسونگ گلکسی

هدفون‌های بی سیم سامسونگ از تمام قابلیت‌های خوب و کاربردی به‌جز لغو نویز محیط برخوردار بودند. این ایرباد ها بسیار راحت در گوش قرار می‌گیرند و به طور ایمنی در داخل کانال گوش قرار گرفته و با طول عمر باتری بالا تجربه لذت بخشی به شما می‌دهند. با وجود همه این مشخصات قیمت این هدفون‌ها نیز بسیار عالی و مناسب است.

اما محبوبیت زیاد اپل ایرپاد باعث شد تا هدفون‌های بی سیم سامسونگ از نظرها پنهان شوند.

ایسوس 6 زد (Asus 6z)

ایسوس 6z (که در بازارهای دیگر با نام Zenfone 6 نیز شناخته می‌شود) با یک دوربین نوآورانه و قیمت مناسب عرضه شد، اما موردانتقاد قرار گرفت و از دید مصرف‌کنندگان پنهان ماند.

این دستگاه دارای یک طراحی تمام صفحه، پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 855 و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است. نوآوری مشهور بودن آن، دوربین چرخشی بود که می‌توان از آن هم به عنوان دوربین سلفی و هم دوربین اصلی استفاده کرد.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها