در ایونت 30 اکتبر اپل چه گذشت؟

0
466

در ایونت 30 اکتبر اپل چه گذشت؟

کالاسودا – از دیگر محصولاتی که اپل در ایونت اخیر خود از آنها رونمایی کرد می توان به آیپد پرو، اپل پنسل و نسل جدید مک مینی اشاره کرد که در زیر به مشخصات این محصولات اشاره می شود.

تبلت جدید آیپد پرو

اپل در ایونت ساعت پیش خود، نسل جدید تبلت آیپد پرو خود را نیز معرفی کرد که دارای صفحه نمایش 11 و 12.9 اینچی که مانند مک بوک ایر، این محصول نیز دارای حاشیه های باریک تری نسبت به مدل قبلی خود است و ضخامت آنها به 5.9 میلی متر می رسد. این تبلت برای احزار هویت و مسائل امنیتی به Face ID مجهز شده است و کاربران با کمک آن می توانند ویژگی هایی چون انیموجی را فعال کنند. از نظر طراحی نیز این تبلت دارای تغییراتی نسبت به تبلت قبلی است و دارای گوشه های تخت بوده و به سبب حاشیه های کم، بزرگترین تبلت اپل از نظر ظاهری محسوب می شود. پردازنده آیپد پرو 2018 از نوع A12X Bionic بوده و عملکرد بهبود یافته ای نسبت به مدل های پیشین داشته است. این تبلت نیز مانند مک بوک ایر از نمایشگرهای رتینا بهره می برد و از فناوری Pro motion پشتیبانی می کند.

 
اپل پنسل

اپل پنسل، قلم جدید اپل

محصول جدید دیگر اپل در این مراسم اپل پنسل بود که از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. بدنه این قلم نسبت به مدل های پیشین بازطراحی شده و امکان کنترل از طریق لمس را ممکن کرده است. این قلم قادر است با ویژگی مغناطیسی ای که دارد به بدنه آیپد پرو 2018 این شرکت بچسید و از همین طریق نیز شارژ شود. بنابراین کاربر با خیال راحت می تواند با رابط کاربری سیستم عامل ios از میزان شارژ خود مطلع باشد. این قلم به راحتی با تبلت جدید آیپد پرو 2018 هماهنگ شده و با یک ضربه به صفحه نمایش این محصول، نمایشگر روشن می شود.

مک مینی

نسخه جدید مک مینی 2018 معرفی شده در ایونت 30 اکتبر اپل

مک مینی اپل که عرضه آن به سال 2014 بر میگردد، اکنون با بازطراحی جدید و پشتیبانی از حداکثر 64 گیگابایت رم در مراسم اپل معرفی شد. همچنین طبق گفته اپل این محصول دارای مشخصات فنی بهبود یافته ای نسبت به قبل است که با پردازنده های شش هسته ای و چهارهسته ای نسل هشتم اپل در چند مدل مختلف معرفی شده است. همچنین حافظه این محصول از 2 ترابایت فضا برخوردار است و تراشه امنیتی apple T2 با انکدینگ 30 برابر سریع تر نسبت به تراشه مک مینی قبلی است. مک مینی 2018 دارای 2 پورت USB-A، 3 پورت Thunderbolt و یک پروت HDMI است و قیمت آن 800 دلار خواهد بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها