ایکیا اسپیکر بلوتوثی خود را روانه بازار کرد

0
482

کالاسودا – ایکیا که به لوازم منزل و مبلمان هایش معروف است، چندی پیش وارد حوزه تکنولوژی شده و پس از عرضه لامپهای هوشمند و شارژر وایرلس، یک اسپیکر بلوتوثی ساخته است که برخلاف دیگر محصولات این شرکت، نیازی هم به سرهم کردن ندارد.

نام این اسپیکر بلوتوثی ایکیا Eneby است و در دو سایز مختلف ۸ و ۱۲ اینچی عرضه میشود. مشتریان این اسپیکرهای ایکیا به غیر از سایز، می‌توانند رنگ اسپیکر خود را هم شخصی ‌سازی کنند. جنس روی اسپیکر می‌تواند پارچه‌ی مشکی یا خاکستری باشد، در حالی که بدنه‌ی اسپیکر مشکی یا سفید است.

همچنین به همراه این اسپیکر یک پک باتری با توانایی ۱۰ ساعت کارکرد به فروش می رسد. اسپیکر دارای ویژگی خاموشی خودکار (auto-off) است. و در مواقعی که اسپیکر در حال کار نیست، بصورت خودکار خاموش می شود، تا از مصرف باتری جلوگیری شود. این اسپیکر نیز همانند سایر محصولات ایکیا نیاز به اسمبل کلی ندارد و فقط برای اتصال دستگیره و پایه باید آن را روی هم سوار کرد.

امکان اتصال هشت اسپیکر Eneby به یکدیگر برای افزایش قدرت صدا هم وجود دارد. سایز ۸ اینچ این اسپیکر با قیمت ۴۹ دلار و مدل بزرگتر با قیمت ۸۹ دلار به فروش می رسد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید