باتری های آیفون پر قدرت تر از همیشه خواهند شد

0
391

کالاسودا_باتری هایی پر قدرت تر از همیشه در انتظار آیفون است ؟احتمال می رود که موبایل های هوشمند کمپانی اپل به زودی شاهد باتری هایی پر قدرت تر از همیشه باشند. اتفاقی که برخی معتقدند تا سال ۲۰۱۸ رخ خواهد داد.

برخی از تحلیلکران بازار فناوری معتقدند، عرضه باتری های هوشمند اپل در سال جدید واجد تعییراتی قابل توجه خواهد شد. یکی از تحلیلگران بازار معتقد است در سال ۲۰۱۸  اپل ۳  آیفون برای فروش عرضه می کند و در آنها از باتری هایی  با ظرفیت بیشتر استفاد می شود.

جالب است بدانید این طرح سال هاست در ذهن مدیران این شرکت قرار دارد و از زمان مدیریت استیو جابز سالانه یک آیفون به بازار عرضه می شد.  اما پس از آن،  این روند تغییر کرد. برای مثال نخستین بار در سال ۲۰۱۴  اپل یکباره آیفون ۶ و ۶Plus را عرضه کرد. سه سال بعد همزمان آیفون ۸،۸plus و آیفون ایکس عرضه شدند

بر اساس پیش‌بینی ها ، تمرکز اپل روی آیفون‌های جدیدش در نیمه دوم سال جاری شامل  ، بهینه‌سازی بیشتر فناوری‌های جدیدی است که به همراه آیفون ۱۰  معرفی شده بود؛ این بهینه‌سازی‌ها، عملکرد و هزینه‌های تولیدی را شامل خواهد شد

بر اساس اطلاعات فعلی، دوربین سلفی آیفون ۱۰ از فناوری برای تشخیص سه‎بعدی عمق بهره می‌گیرد؛ اما دوربین اصلی فاقد این ویژگی است. به همین جهت در ابتدا پیش‌بینی شده بود که آیفون‌های ۲۰۱۸  اپل به دوربین عقب با قابلیت تشخیص سه‌‏بعدی مجهز خواهند شد. تحلیل‎های جدید نیز حاکی از آن هستند که دوربین عقب آیفون‌های اپل در سال آینده به چنین فناوری دست پیدا نخواهد کرد؛ فناوری تشخیص سه‌بعدی عمق برای استفاده از برنامه‎های مبتنی بر واقعیت افزوده (AR) ضرورت دارد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید